Jo Callebaut

De dato 06.09.2015 een bestelling geplaatst. Foute bestelling geleverd, intussen nog steeds niets gezien. Wel al betaald....

Klantvriendelijkheid is okay. Ik kreeg op een vriendelijke manier info. Alleen werd het product niet geleverd, doch betaald en kan ik dus niet zeggen dat het bedrijf naar mijn wensen voldoet. De... Klantvriendelijkheid is okay. Ik kreeg op een vriendelijke manier info. Alleen werd het product niet geleverd, doch betaald en kan ik dus niet zeggen dat het bedrijf naar mijn wensen voldoet. De retourkosten betaalde ik ook zelf, zonder terugbetaling.

Indien foute levering: meteen correcte levering opsturen. Klanten hoeven niet de dupe te zijn omdat het bedrijf foute artikelen opstuurt. Klanten zouden ook niet moeten betalen om foute levering... Indien foute levering: meteen correcte levering opsturen. Klanten hoeven niet de dupe te zijn omdat het bedrijf foute artikelen opstuurt. Klanten zouden ook niet moeten betalen om foute levering terug te sturen. Het bedrijf moet zelf opdraaien voor de eigen fouten, i.e.: zelf de kosten maken.

Françoise van de medische

Zeer goed bestelling was na een paar dagen al geleverd!

goossens

Prima ..keurig snel geleverd

Gratis behang set

Goed. Snelle bezorging en erg tevreden met de behang set.

Miranda Ottervanger

Makkelijk te bestellen en supersnel geleverd! En leuke actie dat je er een behangset bij cadeau krijgt

Makkelijk bestellen
Supersnelle levering

Grote keuze, gebruiksvriendelijke site en snelle, correcte levering!

Ik ben zeer goed geholpen en ben erg tevreden

Vlotte levering, ruime keuze

Di

Snelle levering zonder extra kosten voor bezorging en wijze van betaling.

duidelijke informatie ook over verwerking en hulpmiddelen bij het behang.