Overzichtelijke website met duidelijke informatie en een correcte prijs

prijs / kwaliteit

naa een eerste bestelling, GEEN

Ron

De bestelling is snel en goed afgehandeld.

stephanie

Snelle levering, grote keuze uit mooi behang!

Ben 100% tevreden over alles.

Nella

Super content, snelle levering en mooie kwaliteits behang

Heb behang gekozen met een steigerhout print, graag had ik er een bijhorend kleurtje gehad, maar niet gevonden, misschien erbij plaatsen wat eventueel erbij zou passen.

Goede bereikbaarheid

Meer duidelijkheid over waneer levering komt

Bruynseels

Triest

Ik bestelde op 24 augustus 14 rollen behang. Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb mijn vriend, (= leveradres) reeds 3 maal laten bellen. Mijn vriend kan voorlopig geen enkele... Ik bestelde op 24 augustus 14 rollen behang. Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb mijn vriend, (= leveradres) reeds 3 maal laten bellen. Mijn vriend kan voorlopig geen enkele afspraak plannen want volgens mevr. Lienke Hoekstra zou er s'avonds een mailtje gestuurd worden als de volgende dag het behang thuis geleverd wordt. Uiteindelijk heb ik enkele dagen terug een verhelderend mailtje gestuurd.Hierop kreeg ik vrijwel onmiddellijk een reactie. Blijkbaar moet het papier opnieuw gedrukt worden. Nochtans staat er heel duidelijk op de site dat de levering van het behang 1 tot 3 dagen zou duren. Dit kan toch niet meer?? Is er compensatie voorzien? In ben nog steeds in het ongewisse... en weet niet hoe en wanneer ik kan gaan behangen...

1 Pas de website aan zodat de mensen die behang bestellen op voorhand weten hoelang ze moeten wachten eer hun bestelling thuis geleverd worden
2 Zorg voor een compenserende maatregel
3...
2 Zorg voor een compenserende maatregel
3 verwittig de mensen op het leveringsadres minstens een volle dag (liefst 2) op voorhand

Prima, veel keus, snelle levering.

Bakker

Correct, snel en goede prijs kwaliteit verhouding! !

Brede keus voor een scherpe prijs.

Betere zoekfunctie voor behang maken in de site. Ik heb lang gezocht nadat ik bij de tweede site bezoek het eerste gevonden behang terug te vinden.

Meerdere rollen behang gekocht

Snelle levering, duidelijke communicatie!

Schellekens

We hebben een deursticker besteld en deze werd binnen enkele dagen al geleverd. Daarna een tweede deursticker besteld en even gebeld met de winkel. Vriendelijke dame stond mij ter zakenkundig en... We hebben een deursticker besteld en deze werd binnen enkele dagen al geleverd. Daarna een tweede deursticker besteld en even gebeld met de winkel. Vriendelijke dame stond mij ter zakenkundig en correct te woord.

geen verbetertips