Duidelijke informatie op de website, vlotte levering en afhandeling.

Vlotte levering

Nvt

Goed behang snel toegestuurd gekregen, leuk gratis behangsetje erbij! Advies op website voor welke behangplaksel passend is, is zeer fijn.

snelle levering, leuk gratis setje erbij

Goed en snel, veel keuze

maarten Spaans

Top, duidelijk,snel,

Marie Petitjean

Ik ben zeker tevreden over de bestelling die ik plaatste. Ik kon online nakijken wanneer de levering zou plaatsvinden en dat klopte ook. Erg vriendelijke koerier trouwens. Het behangpapier kwam... Ik ben zeker tevreden over de bestelling die ik plaatste. Ik kon online nakijken wanneer de levering zou plaatsvinden en dat klopte ook. Erg vriendelijke koerier trouwens. Het behangpapier kwam netjes aan in een doos. De kleur zag er net zo uit als op de website. De kwaliteit van het papier was goed. Het resultaat is zeer mooi.

Makkelijk bestellen. Geen verzendkosten. Snelle levering. De kleur van het behangpapier op de website stemde overeen met het behangpapier zoals ik het thuis kreeg. Prima!

J. Muskee

Perfect geregeld en snel geleverd! Absoluut een aanrader

Betrouwbare levering

Marja

Gegoogeld, gevonden, besteld en geleverd. In 1 keer goed!

Top internetbedrijf. Goede en handige website, snelle levering en het behang was van super kwaliteit. Ook nog gratis behangset. Helemaal tevreden en maak al overal reclame!!

Bauwens joke

Wij hebben onze bestelling nog altijd niet ontvangen en nergens staat vermeld wanneer wij die mogen verwachten. Dus, echt tevreden kun je ons niet noemen

Nee

Betere foto's of grotere, vermelden hoelang we gaan moeten wachten op de bestelling, zijn reeds 2 weken aan het wachten en we weten van nog nan niks wanneer we die mogen verwachten