Duidelijke wegsite, snelle levering.

Geweldige service.. bestelling snel binnen ..niet tevreden wordt het netjes en snel afgehandeld

wordt snel afgewerkt

raemaekers

Alles verliep zeer vlot.
Ik vraag me alleen af of het behang 2e keus is?
Ik bedoel hiermee dat er fouten in iedere rol zitten waardoor het voordelig is???

alles verliep zeer vlot het kan niet beter

ik wil graag weten of dit een website is met 2e keus behang. Ik heb dit namelijk niet gelezen en mijn 2 rollen
die ik heb besteld hebben alle 2 een fout.

Kim

In 1 woord: super

Snelle levering, gratis toebehoren erbij, Behang zag eruit als op het plaatje

Bestelling netjes afgewerkt en vlugge levering

De bereikbaarheid is ok via mail. Directe respons. Goede service ivm probleem.

voortdoen zo.

Scheveneels Tom

Snel, duidelijk, correct, snelle levering. Kortom, wij zijn tevreden klanten.

Heel goed !!!

Snelle reactie op mails, eindelijk nog eens een firma die betaling via overschrijving aanbied bij de betalingsmogelijkheden

Behang bleek niet leverbaar binnen de tijd zoals op de site was aangegeven, wel al betaald. Kreeg snel een mail dat er twee weken leertijd zou zijn ivm zomerstop bij fabriek inmiddels ruim 3 weken... Behang bleek niet leverbaar binnen de tijd zoals op de site was aangegeven, wel al betaald. Kreeg snel een mail dat er twee weken leertijd zou zijn ivm zomerstop bij fabriek inmiddels ruim 3 weken verder, nog niets ontvangen. Zelf telefonisch contact gezocht na 2,5 week.

Ruime keuze, makkelijk te bestellen

communicatie over levertijd zowel op website als per mail (wanneer het toch langer wordt)

S K

Prima Erg attent van u voor het meegeleverde behanggereedschap

Alle punten zijn sterk

Bijna niet mogelijk behalve zijn de kruizen naast de sterren verwarrend op deze feedback

Barry

Super levering , snel in huis , mooi behang , compleet aangeboden met lijm en super handig setje om behang op maat te snijden!

Goede site , snelle complete levering