Prima, goede klantenservice.

Goede klantenservice. Ik werd tijdig geïnformeerd dat het product enkele dagen later geleverd zou worden. Erg netjes.

Graag eerst checken of je kunt leveren zoals aangegeven, zodat correcties niet nodig zijn.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf, het behang is precies zoals afgebeeld staat, en zeer snel geleverd. absolute aanrader!

snelle levering, goeie prijs en het product is precies als op de website weergegeven.

nee

Faluche

duidelijke fotos

eventueel meer fotos met interieurs die behangen zijn met het papier

Sandra van Ingen

Supersnel besteld en ook in huis. De info over de levering ging niet mooi, maar dat ligt bij de bezorging denk ik. Tussen 18-20 uur zou de levering zijn, om 20.30 uur nog niks, kijk ik weer op de... Supersnel besteld en ook in huis. De info over de levering ging niet mooi, maar dat ligt bij de bezorging denk ik. Tussen 18-20 uur zou de levering zijn, om 20.30 uur nog niks, kijk ik weer op de app, is het doorgeschoven naar de volgende dag..
En de manier van verpakken vond ik beter kunnen, doos was zo volgepropt dat de verpakking met behangplaksel open is geknapt. (Gelukkig is het poeder, maar dan nog)

Fijne website!

Beter verpakken

Positief!

De aanwezige kennis van hun producten.

Even per mail laten weten als het wat langer duurt voordat er geleverd wordt.

Snelle, vlotte service. We hebben nog geen artikels moeten terug sturen, dus daar heen ervaring mee

Snel, vlot

Christine Coops

Zeer goede ervaring. Heb al meerdere malen gebruik gemaakt van deze webshop en zal dit in de toekomst ook doen, wanneer gewenst.

Nadat ik de bestelling had gedaan, wilde ik nog een rol bij bestellen. Lana hielp mij meteen en zorgde dat de extra rol meeverstuurd werd. Daarbij werden de verzendkosten meteen van de prijs... Nadat ik de bestelling had gedaan, wilde ik nog een rol bij bestellen. Lana hielp mij meteen en zorgde dat de extra rol meeverstuurd werd. Daarbij werden de verzendkosten meteen van de prijs afgetrokken gezien ik dan boven de €25,- zou besteden, wat ik een buitengewoon vriendelijk mee gedacht vond en als goede service heb ervaren.

Ik vond het best lang duren voordat ik de rollen ontving (maar kan ook mijn eigen ongeduld zijn geweest en de gewenning van grotere webshops die de policy "vandaag bestellen, morgen in huis"... Ik vond het best lang duren voordat ik de rollen ontving (maar kan ook mijn eigen ongeduld zijn geweest en de gewenning van grotere webshops die de policy "vandaag bestellen, morgen in huis" hanteren).

may koolen

Perfect behang is netjes binnen 4 dagen geleverd wetd op de hoogte gehouden dat t was verstuurd en dag erna stond de postbode aan de deur .

mooie overzichtelijke site

don

Snel uitgeleverd, ruime keuze en aanvangset gratis, keurig!

zeer ruime assortiment

van het gekozen behang een groter plaatje laten zien, en/of beelden van bijpassende spullen.

Miet

De bestelling liep vlot, bij de levering bleek echter dat het gevraagde aantal niet overeenstemde met de levering.
Na een mailtje naar de klantendienst werd dit echter snel rechtgezet!...
Na een mailtje naar de klantendienst werd dit echter snel rechtgezet! bedankt voor de goede en vriendelijke klantopvolging.