Heel positief en klanrvriendelijk.

Goede, snelle service

Goed en makkelijk te bestellen

Duidelijk wanneer je pakketje komt

Uitgebreide uitleg hoe fotobehang het beste geplaatst kan worden door bijvoorbeeld een video, scheelt mij een keer extra bestellen;)

Telefonisch prima bereikbaar

het aanbod is groot

nathalie preys

Uitstekend

ja,heb dus online besteld en een zeer goede beschrijving van het product of behang,de kleuren komen overeen met de pc en het behangkleur,ook de ware grote van de tekening of figuur zijn op de uitleg... ja,heb dus online besteld en een zeer goede beschrijving van het product of behang,de kleuren komen overeen met de pc en het behangkleur,ook de ware grote van de tekening of figuur zijn op de uitleg van toepassing,

voorlopig niet

C. Zoetmulder

Zeer duidelijke website,scherp geprijsd, snelle levering en ook belangrijk geen verzendkosten! En als bonus een gratis behangsetje erbij.

Snelle levering, scherp geprijsd en geen verzendkosten!

Nvt

Carolien

Top!

Goede kwaliteit, snelle levering!

Gemak van bestellen is voordeel en duidelijk voorbeeld. Zoals het zebrabehang op de site eruitzag zo is het ook.
Ik had nog nooit behangen maar het is ook mij gelukt! En bovenal, mijn dochter is superblij!