Snelle levering en behang voor een leuke prijs.

Caroline De Bels

1 maal nog maar besteld

Foto's mogen wat groter

Groot assortiment, snelle levering en ook heel leuk dat we bij onze bestelling gratis lijm en een handig behangsetje kregen!

ZEER GOED

GOEDKOPER DAN IN EEN WINKEL +GESCHENK+ THUIS LEVERING, AFTER SALES KAN IK NIET BEORDELEN

ALS IK DEZE BEHANGPAPIER NIET IN EEN WINKEL ZAG ZOU IK DIE OOK OP HET INTERNET NIET KOPEN. DE FOTOS MOETN BETER ZIJN, ZOOM MOET BETER BEELD GEVEN. DIT IS EEN ZEER GOEDE KWALITEIT MAAR NIET... ALS IK DEZE BEHANGPAPIER NIET IN EEN WINKEL ZAG ZOU IK DIE OOK OP HET INTERNET NIET KOPEN. DE FOTOS MOETN BETER ZIJN, ZOOM MOET BETER BEELD GEVEN. DIT IS EEN ZEER GOEDE KWALITEIT MAAR NIET ZICHTBAAR OP FOTOS

Matig

Had een vraag gesteld via e-mail en heb nooit een antwoord gekregen

Fernanda

Website is heel goed. Jij kan heel gemakkelijk door de opties gaan.
Binnen de 48u had ik mijn besteling thuis geleverd.
Zeker een aanrader!

Leen

Ik ben helemaal niet tevreden.

Ik ben helemaal niet tevreden.

Ik heb een muurposter besteld die vermeld stond als zijn "op voorraad" (zodat ik zeker was van snelle levering!) en die binnen 1 à 3 werkdagen zou worden geleverd. Ik heb volgende week verlof genomen om te schilderen en behangen. Nu wordt mij doodleuk gemeld dat de leverancier in verlof is en dat er pas vanaf 20 augustus (!!) weer kan worden geleverd.

Nu, dat is dus foutieve informatie op de site. Het product was NIET op voorraad en kon NIET worden geleverd binnen de 1 à 3 werkdagen.

Ik heb bovendien vooruit betaald, dus ik voel mij bedrogen.

De site vermeldt bovendien dat er contact wordt opgenomen als een product niet beschikbaar is. Ik beschouw een mailtje met de melding dat ze niet zullen leveren en dit nog zeker een week niet zullen doen niet als contact opnemen met de klant, dat is de klant voor voldongen feiten stellen.

Correcte informatie verlenen op de website.

Top

Goede service. Kwaliteit/Prijsverhouding. Snelle nette levering.

anja markestein

Goed geholpen en snel geleverd

super netjes en duidelijk behandeld

die heb ik niet alles naar wens gegaan

mecking

Snelle levering precies zoals op de foto

Fijn dat er een rekensom bij staat voor het aantal rollen
Super dat er een gratis behang set bij zit
En fijn dat er meteen bijstaat welke lijm je het beste kunt gebruiken

Vond het een beetje moeilijk zoeken naar wat ik wilde op de site door de vele kopjes maar dit komt gewoon door het grote aanbod
Eigenlijk geen mindere punten