Marion Stam

Hele goede ervaringen, met zowel de aankoop als met het retourneren van de 2 rollen die ik teveel had besteld.

Goed assortiment met goede prijs-kwaliteit verhouding en de extra's die worden meegestuurd.

kan ik zo snel niet bedenken

Eerste ervaring = goede ervaring

Niets aan te merken

Tevreden

Machteld

Behangpapier besteld voor een kinderkamer.

Grote keuze.

De mogelijkheid om te veel bestelde rollen terug te sturen, zou erg geapprecieerd worden. Nu hebben we net te krap besteld, waardoor we een extra bestelling moeten plaatsen. Bij grote patronen is... De mogelijkheid om te veel bestelde rollen terug te sturen, zou erg geapprecieerd worden. Nu hebben we net te krap besteld, waardoor we een extra bestelling moeten plaatsen. Bij grote patronen is het aantal rollen dat je nodig hebt moeilijk in te schatten.

Mooie site. Overzichtelijk. Alleen de aantallen qua voorraad klopte niet. Twee x een bestelling gedaan die voorradog leek maar dat niet op voorraad was. Daardoor afgezien van verkoop en bij een... Mooie site. Overzichtelijk. Alleen de aantallen qua voorraad klopte niet. Twee x een bestelling gedaan die voorradog leek maar dat niet op voorraad was. Daardoor afgezien van verkoop en bij een concurrent besteld.

Goed vindbaar via google

Juiste info op de site

Goede ervaring, tevreden

website, mogelijkheid om op verschillende manieren te betalen. goede en nette afhandeling. snelle levering.

Ik vond het aanbod aan de dure kant

snelle levering, zorgvuldige afhandeling

Graag meer afbeeldingen van een kamer behangen met het betreffende behang en misschien advies voor c het maken van combinaties?

Heel fijn dat er 10% korting werd gegeven op het dure Piet Hein Eek behang, dat gaf voor ons de doorslag om onze bestelling bij jullie te plaatsen. En daarnaast de gratis behangset, ook dat scheelde... Heel fijn dat er 10% korting werd gegeven op het dure Piet Hein Eek behang, dat gaf voor ons de doorslag om onze bestelling bij jullie te plaatsen. En daarnaast de gratis behangset, ook dat scheelde in de totale kosten. Prima service!

H.Couzijn

Snelle levering. ! Prima

Prima telefonisch te woord gestaan. Snelle levering!

M ooteman

Goede prijs, behang is super

Goede prijs en behangset was erg handig

Nee