Vanroose Dominiek

Correcte levering

Heel goed behang , gemakkelijk aanbrengen , vlugge levering

De plastieken rond de rollen behang waren niet overal toe , waardoor hier en daar het behang aan de zijkanten kleine kreukjes inzaten .

Last minute vrijdag behang telefonisch besteld en online ingevuld. Volgende dag in huis. 1 rol te veel, terug gestuurd conform afspraak.

Fantastische service en advies.

Mark

Prima, pakket geleverd volgens de aangegeven indicatie met handige extra's

Uitgebreide (verwerkings)informatie van het product

Bevestiging van verzending zodat de klant kan inschatten op welke dag het pakket geleverd word

Prima service, ook telefonisch.

?

?

PRIMA

Goede prijs/kwaliteitsverhouding snelle levering geen verzendkosten zeer veel keus

Rian

Hele goede ervaring

Kleuren vermelden bij het behang

Duidelijke webshop, met veel keus en een zeer nette prijs/kwaliteit verhouding. Altijd super snel geleverd, ook met de stakingen!

Leonie

Makkelijk bestellen, helaas liep de webpagina vast waardoor ik de bestelling twee keer heb geplaatst. Met 1 telefoontje de volgende dag was dit echter meteen opgelost. Ook over het achteraf betalen... Makkelijk bestellen, helaas liep de webpagina vast waardoor ik de bestelling twee keer heb geplaatst. Met 1 telefoontje de volgende dag was dit echter meteen opgelost. Ook over het achteraf betalen ben ik te spreken.

het was me niet duidelijk hoelang het duurde voordat ik mijn bestelling kon verwachten.

Leemans Annick

Snelle levering alleen jammer dat jullie calculator te veel rollen heeft berekend zodat ik nu 30euro te veel heb betaald ( en we hebben dan nog wat aan het knoeien geweest dus echt te veel )

duidelijk snelheid

het terug nemen van te veel bestelde rollen!!! ik had de afmetingen in jullie calculator in gegeven 7 rollen maar ik heb er maar 5 gebruikt dus heb ik 30 euro te veel betaald!! doen jullie dit... het terug nemen van te veel bestelde rollen!!! ik had de afmetingen in jullie calculator in gegeven 7 rollen maar ik heb er maar 5 gebruikt dus heb ik 30 euro te veel betaald!! doen jullie dit bewust= extra inkomsten??? geeft een negatieve laatste indruk

Oilily behang besteld via de webshop. Het behang werd de volgende dag al geleverd. Wij zijn dan ook tevreden.