Een hele fijne website waar je snel kan zoeken en met mooi behang,de levering was uitstekend en snel.
Ik ga in de toekomst zeker terug.

Heel mooi behang voor een leuke prijs,en bijgevoegd een behangset,wat een service!

geen verbeterpunten

monique

Super !! snel goeie informtie en service

super !! snel goeie informtie en service

Monique

Super! Ik wilde graag snel aan de slag, en dat is gelukt! Een van de behangetjes stond nog niet op de site, maar die is er speciaal nog even bij gezet, zodat ik hem toch kon bestellen!

Snel en vooral erg goede klantenservice!!!!!

Cornelia

Super

Gewoon top, snelle service.

Nee ze hoeven niets te verbeteren is al goed.

Van de Cruys Ilse

Geweldig papier met korrecte levering!

Taliman Jeanique

Bestelling van behangpapier : heeeeel positieve ervaring en zeker voor herhaling vatbaar. Jullie kunnen rekenen op heel positieve mondelinge reclame van onze kant ! Super ervaring !

Super service, supersnelle levering, super kwaliteit, kortom super alles !

Totaal niet ! Kan niet beter !

renovator

Een zeer correcte afhandeling nadat we eerst contact moeten opnemen hebben met de vraag waarom de bestelling na 7 dagen nog niet geleverd was en we ook nog geen statusupdate gehad hadden. Nadien... Een zeer correcte afhandeling nadat we eerst contact moeten opnemen hebben met de vraag waarom de bestelling na 7 dagen nog niet geleverd was en we ook nog geen statusupdate gehad hadden. Nadien alles perfect geleverd.

Gemakkelijke en duidelijke website. Handig om te bestellen.

Als er zaken niet op voorraad zijn is het fijn om de klanten hierover spontaan in te lichten en niet te wachten totdat ze zelf contact moeten opnemen.
Iets meer communicatie zou fijn zijn.

Petra

Voor de tweede maal behang via de Behangwebshop besteld en alweer verrast de prima service ons. Goede overzichtelijke site, kleuren zijn weliswaar niet helemaal zoals ze in het echt zijn maar dat... Voor de tweede maal behang via de Behangwebshop besteld en alweer verrast de prima service ons. Goede overzichtelijke site, kleuren zijn weliswaar niet helemaal zoals ze in het echt zijn maar dat kan ook aan mijn beeldscherm liggen. Snelle levering en uitstekende kwaliteit behang. Precies genoeg dankzij de tool om uit te rekenen hoeveel rollen er nodig zijn. Volgende keer bestellen we weer bij de Behangwebshop.

handige tool op de bestelsite om te berekenen hoeveel rollen je nodig hebt; snelle levering; gratis bijgeleverde behangset

albers

Snelle service en goede kwaliteit behang

Het zou fijn zijn sneller Door de site te kunnen scrollen om je uitgekozen behang weer terug te kunnen vinden.

Fijn

Heel handig is de tool om te berekenen hoeveel rollen behang je nodig zal hebben. Klopte ook perfect!
Ook een supersnelle levering, top !

nee