B. Verdoorn

Makkelijke bestelling en vlotte levering

De site kwam gebrekkig over op mijn pc.
de bestelling kon ik niet afronden, maar na een telefoontje , fantastisch geholpen.
na betaling liep alles op rolletjes.

hulpvaardig

Het was prettig samenwerken. Oorspronkelijk gekozen motief was niet direkt beschikbaar, maar het ersatz werd keurig geleverd. Na slechts één telefoon, die dan nog van de Behangwebshop zelf uitging.... Het was prettig samenwerken. Oorspronkelijk gekozen motief was niet direkt beschikbaar, maar het ersatz werd keurig geleverd. Na slechts één telefoon, die dan nog van de Behangwebshop zelf uitging. Ook de levering, maar daar verdient Postnl de bloemen, werd puik afgewerkt. Aangezien we op de leverdatum vermoedden van niet thuis te zijn, was een Post-It op de deur voldoende om het pakket in het tuinhuis terug te vinden. Mooi zo!

Bestellen en leveren ging goed en snel. Erg fijn dat er een behangset in het pakket zit. Helaas was het behang niet zoals verwacht en anders dan op de foto dus we hebben het behang geretourneerd.... Bestellen en leveren ging goed en snel. Erg fijn dat er een behangset in het pakket zit. Helaas was het behang niet zoals verwacht en anders dan op de foto dus we hebben het behang geretourneerd. De verzendkosten moesten we zelf betalen, wat minder is... Wij hadden een antwoordnummer verwacht. Hopelijk kunnen we snel iets nieuws bij jullie bestellen.

Er wordt een behangset met de bestelling geleverd.

Op de website bij de retourformulier een print knop, zodat je gelijk vanaf de pagina kunt printen en een antwoordnummer voor retourzendingen.

Katrien Raats

Enorme keuze en realistische afbeeldingen. De bestelling werd zéér snel geleverd!

Uitstekende snelle levering!

Alles is heel vlot verlopen. Ook tevreden over de leverning, inclusief het gratis behangset. Was een leuk extra, temeer omdat ik het nog niet had

makkelijk (via internet)
vlot verloop

op internet, grotere foto's van behangpapier.
Nauwkeurigere aanduiding van levertijd (bvb in voorrmiddag,...)

Klaar De Schepper

Correcte service, goede prijs/kwaliteit

groot aanbod tegen gunstige prijzen

niet elk behangpapier geeft de juiste look and feel , foto's zouden bij sommige papieren beter kunnen, ook altijd leuk als er een detail is van papier en een sfeerfoto van kamer waar papier gebruikt... niet elk behangpapier geeft de juiste look and feel , foto's zouden bij sommige papieren beter kunnen, ook altijd leuk als er een detail is van papier en een sfeerfoto van kamer waar papier gebruikt is.

Vlot, voordelig en snel! De extra gratis spulletjes zoals behanglijm waren zeker welkom!

Julien Vanryckeghem

Niks negatief te melden, Vlugge en correcte levering.
Zal in de toekomst deze site nog aanspreken.

Niks te melden doe zo verder

Correcte en snelle levering.