verstraeten stefaan

gemakkelijk hangbaar

de versnijding klop niet , sta op 26,5cm en het is 53cm voor te kunnen passen

Chantal Jansen

Super goede ervaring, snelle levering en foto's op website komen precies overeen met het werkelijke product. Zeker een aanrader.

Helder, overzichtelijk, makkelijk en eerlijk!

Annemarie

Heel fijn en redelijk snelle levering.

Veel soorten behang om uit te kiezen. Als je iets specifieks zoekt kun je dit makkelijk vinden

Andre Huijbregts

Zeer duidelijk en een groot assortiment

Moorthamers saskia

Wij zijn heel tevreden van de service en de kwaliteit van het behangpapier. Wij zullen ons niet onthouden van nogmaals via deze weg ons behangpapier te bestellen.

Andrea Vayen

De website is overzichtelijk en duidelijk.
Bestellen ging eenvoudig en snel.

De bevestigingsmails zijn dubbel verstuurd. Voor één bestelling heb ik in totaal zeven mails ontvangen. Maar ik moet zeggen dat ik ze liever te veel dan te weinig ontvang.

Zeer goede service! Ik had een foutje gemaakt tijdens het bestellen en pas achteraf gezien. Na telefonisch contact hebben ze de fout rechtgezet! Super tevreden.

Goed telefonisch contact

Doe zo verder!

Moorthamers saskia

snelheid van bestellen en levering

ik had een behang met een motief besteld, ik had liever een groter stuk voorbeeld willen zien, nu was het stukje zo klein om op te beoordelen

will van hest

Top bedrijf!