Michel

Super !

Geen enkel probleem !

Nee

cvdc

Sterke producten met uitgebreid advies!

Emmy Beekman

Een hele makkelijke en mooie website met een groot assortiment ! Prima afhandeling van de aankoop en goede service!

Betaling mogelijk na levering!

Duidelijke bestel procedure en het behang is snel geleverd

Veel keuze in behang en goede service dat er een behang set bij zit!

Nvt

Prima ervaring makkijlijk bestellen en supersnel geleverd

Prima. Nette website, nette levering. De plaatjes van het behang zouden van mij iets uitgebreider mogen maar via andere wegen op internet heb ik die ergens anders bekeken en uiteindelijk bij jullie... Prima. Nette website, nette levering. De plaatjes van het behang zouden van mij iets uitgebreider mogen maar via andere wegen op internet heb ik die ergens anders bekeken en uiteindelijk bij jullie besteld.

De prijs-kwaliteit is erg goed.

Tegenwoordig is een levering via internet vaak wel sneller dan bij jullie maar voor mij was dat geen probleem.

Positief

nee

nee

Partikulier

Duidelijke site en supersnelle levering.

Super vlug geleverd en duidelijke site

Ik had na het behangen een rol papier teveel, maar heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn mail met de vraag of ik deze rol mag terugbezorgen .......

Kim van Holten

Matige ervaring

De aanbiedingen zijn goed en het advies voor het juiste lijmsoort is prettig

Het artikel wat ik had besteld, was eerst een collectie genaamd Summer in the city, een tijdelijke zomer collectie, maar omdat het een goed en hardlopend artikel was / is is hij verder gegaan in de... Het artikel wat ik had besteld, was eerst een collectie genaamd Summer in the city, een tijdelijke zomer collectie, maar omdat het een goed en hardlopend artikel was / is is hij verder gegaan in de collectie More than Elements. en heeft dan ook een ander artikelnummer gekregen.
Echter is er significant prijsverschil tussen de 2 "zelfde" collecties en bieden jullie ook beide aan op de webshop met andere foto's. Dat is niet netjes als het gaat om exact hetzelfde product!

Els Ceuleers

Een frisse website waar behangpapier in alle prijsklasse terug te vinden zijn.

Het product stemt overeen met de beschrijving en foto op de website. Het is een aangename website om naar te kijken.

De vervoersmaatschappij waar U mee werkt laat te wensen over. Ondermaats en voor geen reden vatbaar. Komen wanneer zij willen en na telefonische contact name voor de misgelopen levering begrijpen... De vervoersmaatschappij waar U mee werkt laat te wensen over. Ondermaats en voor geen reden vatbaar. Komen wanneer zij willen en na telefonische contact name voor de misgelopen levering begrijpen ze nog steeds niet dat ze moeten komen wanneer het de klant past en niet hunzelf. Gelukkig was de 2e keer mijn buurvrouw thuis en heeft die het pakket aangenomen anders werd het terug gestuurd naar jullie. Ze houden totaal geen rekening dat er ook nog werkende mensen zijn. Daarom is de klantvriendeljkheid laag gescoord.