A. Groeneveld

Erg veel op de website behangsoorten vergeleken voor een fotobehang en een gewoon behang te bestellen.

Ik werd erg snel en met een vriendelijk telefoontje op de hoogte gebracht van het feit dat het behang dat ik besteld had niet op tijd geleverd zou kunnen worden.

Betere/ meer up to date informatie op de website mbt voorradig zijn van behang; pas na bestelling bleek dat mijn order niet binnen een paar werkdagen geleverd zou worden maar ruim 3 weken later.

Inge Peeters

Wat je ziet krijg je ook. Mooie kwaliteit, stevig behang.

Snelle levering!

Nee

n. van esveld

Nu 1x behang besteld . Ben super tevreden.

Snelle levering, geen verzendkosten! Prima

Niks. Prima zo

N.Baan

Snelle service en uitstekende levering.

Fijn dat er een setje plaksel en borstel bij zat.

nee

linda tjerkstra

Juist geleverd, snelle levering alleen klopt het het behang niet. hier al eerder een mail over verstuurd maar helaas tot de dag van vandaag nog geen reactie terug. maar wij hebben behang van de... Juist geleverd, snelle levering alleen klopt het het behang niet. hier al eerder een mail over verstuurd maar helaas tot de dag van vandaag nog geen reactie terug. maar wij hebben behang van de gekleurde mini coopers. als je van boven naar beneden kijkt op de behangde wand dan kloppen de eerste 4 auto's met elkaar, de verloop van behang is dan goed maar alle auto's die daaronder volgen kloppen niet in het verloop. dan heb je een auto met een autospiegel die vlak bij raam zit?? klopt niet op welke manier dan ook. het behang was al boven ons budget eigenlijk maar door dit is het helemaal duur als het niet kloppend is. behang is wel van mooi kwaliteit. maar ik zou graag reactie willen op de mail die ik toen stuurde dat behang niet kloppend is.

reactie geven op email die verstuurd is.

Sleurs Tine

Zeer positief. Bestelling werd correct geleverd binnen de aangeduide levertijd.

Interessante kortingen en snelle levering

Geen. Doe zo verder!

M Vergouwe

Ik ben er niet blij van geworden

Wanneer er een klacht is deze oplossen in het belang van de klant en niet zeggen dat de klant het fout gedaan heeft.