Behangwebshop.nl

Beide bestelde behangen voldoen niet aan de verwachting. Slechte kwaliteit. Het fotobehang is doorschijnend waardoor afwerking in de muur zichtbaar is en het andere behang geeft veel kleur af... Beide bestelde behangen voldoen niet aan de verwachting. Slechte kwaliteit. Het fotobehang is doorschijnend waardoor afwerking in de muur zichtbaar is en het andere behang geeft veel kleur af waardoor het onmogelijk is om dit zonder vlekken op de muur te krijgen. Geen reactie vanuit contactformulier website.

Snelle levering! En super mooi behang echt kwaliteit:)

Snelle levering, goede communicatie via de email.

Verbeter de kwaliteit van de foto's van het behang op de website

Bestelling behandpapier

Snelle levering, ruim assortiment!

Lia De Letter

Het geeft een goed gevoel (bij twijfel) genoeg rollen behang in huis te hebben. Rollen in de verpakking mogen na 14 dagen retour. Dat noem ik service!

Snel netjes en een zeer goede prijs !

Nee

Ziezo

Snelle en juiste levering

Makkelijk te vinden via internet

Advies welke lijmsoort te gebruiken en als extra het materiaal om te kunnen behangen...hoefde ik niet zelf te bedenken....een kantenklaar pakket.

Linnemans

Mijn ervaring is goed

de site was heel makkelijk te vinden

Ik vond de levering te lang duren, ik had op dinsdag besteld en een week later op dinsdag kwam de bestelling aan.

Uitstekende service. Bij een volgende opknapbeurt in huis, zal ik deze site zeker en vast terug doorlopen.

Supersnelle levering, en dit binnen de 24 uur !

Nihil