Ontevreden

Hahaha hilarisch slechte beoordelingen komen gewoon niet op de site! Waardeloos!

Rederlijk, duurde langer dan gedacht en hoorde hier niets over (hoe en waarom). Zelf maar even gebeld.

duidelijke website

als een levering langer duurt, even een mailtje naar de klant.

Patrick

17 dagen en 2 telefoons later de bestelling pas ontvangen.
Zeer slechte kwaliteit van papier ( dun )

Nee

Tineke Berends

Makkelijk te bestellen en snelle levering! Prima website!

Ontevreden

Ronduit slechte klantenservice

Het behang was snel geleverd en mooi

Ik ben zeer ontevreden over de behangwebshop. Aangezien mijn klacht geen gehoor heeft gekregen, voel ik mij genoodzaakt mijn klacht op het internet te doen.
Ik heb het behang bij deze webshop...
Ik heb het behang bij deze webshop besteld vanwege de mogelijkheid dat er iemand bij ons thuis kon komen om het op te hangen. Ik heb hiervoor 2 keer een afspraak gemaakt en 2 keer is er niemand op komen dagen. Dit is mij in beide gevallen niet verteld. Ik zat thuis te wachten (vrije tijd opgenomen etc). Niet alleen was er van te voren geen bericht, ook telefonisch kreeg ik geen gehoor. Geen reactie op voicemail en de reactie op mijn mail duurde ruim een week. Dat het 1 keer gebeurt kan ik nog door de vingers zien, maar 2 keer?!! Dit kan niet!
Ik zal jullie nogmaals een email sturen waarin ik naar dit bericht verwijs.
Ik zie geen andere mogelijkheid dan het behang op kosten van behangwebshop te retourneren. Een oplossing is, zonder risico op verspilling van mijn tijd en energie, niet meer mogelijk.

Supermooi papier en snelle levering

J.H.M. de Bruin

Mijn ervaring met Behangwebshop.nl is zéér positief!

Kwaliteit en snelle levering!

joke van schooten amsterdam

De geleverde behangrollen weken sterk af van de kleur op de site.
Ze kwamen mij tegemoet met een oplossing en daar was ik zeer tevreden over.

ze waren vriendelijk door de telefoon.

de kleur van mn behang wijkt erg af bij hetgeen ik thuis kreeg.
Op de site is de kleur stukke donkerder en dat wilde ik en wat je krijgt is niet te vergelijken....veel lichter!