Susann Nobbe

Niet zo best.

Beter communiceren en website up to date houden of producten op voorraad zijn of niet.

Snelle levering en ook snelle reactie van klantenservice

Netjes verpakt
Snelle reactie van klantenservice
Gratis behangsetje

Hartstikke goed! Snelle levering en super mooi behang

Retourprocedure en geld terugstorting verliep perfect. Informatievoorziening op de site was minder. Er stond niet dat het behang met reliëf was, anders had ik het niet hoeven bestellen. Ook miste ik... Retourprocedure en geld terugstorting verliep perfect. Informatievoorziening op de site was minder. Er stond niet dat het behang met reliëf was, anders had ik het niet hoeven bestellen. Ook miste ik een foto van een wand met daarop het behang.

Er staat precies bij welke lijm en rollers je nodig hebt en die kun je direct erbij bestellen. Handig!

Zie hierboven.

Super goede spullen
Snelle levering en uitstekende service

Pakket is verdwenen op een rare manier
Ze hebben mij een nieuwe verstuurd

Hubert

Gemakkelijke site. Eenvoudig bestellen en snelle levering.

neen

sommige andere webwinkels zijn iets beterkoop. Misschien eens checken via internet.

Raes Eddy

Ik vondt het heel leuk behang te kunnen kiezen uit zo een groot assortiment. Ook zie je welk behang bij een ander soort zou passen. Wat ik nadelig soms vondt was de kleine foto's zodat je een minder... Ik vondt het heel leuk behang te kunnen kiezen uit zo een groot assortiment. Ook zie je welk behang bij een ander soort zou passen. Wat ik nadelig soms vondt was de kleine foto's zodat je een minder duidelijk zicht had. Positief was dan ook de prijs die enorm veel goekoper is bij Behangshop. Een beetje negatief was de levering die toch wat op zich liet wachten. Maar bij het sturen van een mailtje werd ik vlug geantwoord hoe dit kwam. Enkele rollen moesen bij hen geleverd worden. Hierna werd alles samen opgestuurd wat ik ook positief vindt. Ook kon ik de bestelling goed volgen met rack en trace (y).

De prijs en de reactiesnelheid op mijn mail. Gratis behangset. Het assortiment.

Vluggere info naar klant als de bestelling vertraging zou hebben omdat het wacht op een order dat niet binnen is. Klanten willen soms onmidddelijk kunnen beginnen . Foto's om te bekijken mogen voor... Vluggere info naar klant als de bestelling vertraging zou hebben omdat het wacht op een order dat niet binnen is. Klanten willen soms onmidddelijk kunnen beginnen . Foto's om te bekijken mogen voor mij groter zijn.

Eerste kennismaking prima

snelle levering en leuke extra's zoals de behangpap en enkele andere hulpmiddelen...

ik wil ook verf kunnen bestellen hihi

Tevreden klant.

snelle levering

De website is heel traag en blokkeert soms.
De website is heel traag en blokkeert soms.
De filtermogelijkheden zijn te beperkt: ik wil bv alle soorten behangpapier zien die minder dan 40euro kosten, maar dat kan nu niet, ik kan enkel tussen 30 en 40, of tussen 20 en 30 kiezen. Een filter toevoegen waarmee je het type behang (vlies vs papier vs vinyl) kan kiezen zou nuttig zijn.
Het is niet mogelijk om de gratis behangset niet te ontvangen. Het klinkt misschien vreemd dat je een gratis set niet wilt, maar als je al een aantal keer behangen hebt, heb je die borstels niet meer nodig.

Germendy ter Haar

Top, duidelijk overzicht om product te bestellen en snelle levering met behorende benodigdheden!