annie natus

Zeer correct wat info ,bestelling en levering betreft

een snelle levering en een gemak zo hoef je niet te sleuren met behangpapier zeker als je afhangt van het openbare vervoer.De persoon die het pakket komt afleveren zijn uitermate vriendelijk en... een snelle levering en een gemak zo hoef je niet te sleuren met behangpapier zeker als je afhangt van het openbare vervoer.De persoon die het pakket komt afleveren zijn uitermate vriendelijk en beleeft,waardoor mijn dankt.Ik zal zeker nog gebruik maken van jullie dienst en prijs het iedereen aan .

J. Peltenburg Voets

We zijn heel tevreden over de levering van het behang en ook de kwaliteit was goed.

Het was wel vreemd dat ik de volgende dag dus na mijn bestelling nog meer kleuren vond van het zelfde thema .Misschien heb ik ze over het hoofd gezien.

Ontzettend veel keuze, goed advies, snelle levering

Heel veel keuze!

Positief!

Zeer goede website, zeer duidelijk.

Na betaling kreeg ik twee mails. Een met de bevestiging van de bestelling, een met de factuur. Hoewel ik geen factuur vroeg. Vond dit zeer verwarrend en in eerste instantie leek het of ik twee keer... Na betaling kreeg ik twee mails. Een met de bevestiging van de bestelling, een met de factuur. Hoewel ik geen factuur vroeg. Vond dit zeer verwarrend en in eerste instantie leek het of ik twee keer dezelfde bestelling gedaan/betaald had.

Eerste ervaring is zeer positief

Misschien een optie om de klant via sms te verwittigen dat het product geleverd wordt tss bepaald uur ?

stefaan lafosse

Goed en snel geleverd

prijs kwaliteit

Karen

Prima service. Geleverd binnen de afgesproken tijd.

Adelin Brasseur

Goed,op tijd aangekomen, jammer dat we wat op de lijm hebben moeten wachten

behangposter was lichtjes beschadigd doordat het te los in de koker was

Aerts Tinne

Knap werk, maar totaal foute kleur tov site

snel

De kleuren zijn echt helemaal anders,
op de site blauw en wit in het echt groen met goud, dit verschil vond ik te groot.
En ik hou niet van groen tegen onze muren.

mvg Tinne...
De kleuren zijn echt helemaal anders,
En ik hou niet van groen tegen onze muren.

mvg Tinne Aerts