Anita Metzelaar

Lijstjes behang

Snelle levering behang is mooi te plakken

Er zit een grote witte streep door het behang. Kwaliteit is niet voldoende getest

H Denissen

Goed en correct

Snel en correct

Geen, ben erg tevreden

Martine

Helemaal top!

Snel geleverd en mooi behang!

Nvt

Yvo Goslinga

Waardeloos bedrijf, duur behang laten binnenkomen , was ingescheurd , teruggestuurd, verschuilen ze zich achter het feit dat wat per meter is verkocht niet geretourneerd kan worden.Zo kan ik ook... Waardeloos bedrijf, duur behang laten binnenkomen , was ingescheurd , teruggestuurd, verschuilen ze zich achter het feit dat wat per meter is verkocht niet geretourneerd kan worden.Zo kan ik ook iets verkopen

Niet

Beste Liesbeth Deneyer
Vriendelijk dank voor uw review,
Beste Liesbeth Deneyer
Vriendelijk dank voor uw review,
Hierop informeren wij u dat wij u 1 rol hebben terug betaald ipv 2 doordat er 1 rol terug gestuurd was zonder cellofaan en label, deze rol zat dan ook niet meer in de originele een gesloten verpakking, zoals dat er vermeld staat bij onze algemene voorwaarden, die u geaccepteerd heeft, bij de aankoop hiervan.
Wij hebben u ook aangeboden om de rol te retourneren naar u, hier heeft u geen gehoor aangegeven.
Met vriendelijke groeten, fijne dag en graag tot ziens
team Behangwebshop.nl
Bertina Veltenaar de Jong

T Klein

Prima, alles voldeed aan wat er te zien was op de site.

Gemakkelijk

Levering duurde soms wat langer

IB Makelaars

Top service

Persoonlijk contact

Houden zo!!

Carol

Prima service

Veel info, goede klantenservice, komen afspraken na

X

Caren Veenendaal

Het behang paar weken geleden besteld maar de levertijd is veel langer dan op de website staat. Ook nog eerst verkeerde behang ontvangen maar geen compensatie gekregen. Nu nog aan het wachten op het... Het behang paar weken geleden besteld maar de levertijd is veel langer dan op de website staat. Ook nog eerst verkeerde behang ontvangen maar geen compensatie gekregen. Nu nog aan het wachten op het juiste behang.

Levertijd eerlijk op de website vermelden.