Scherpe prijzen, hoewel de bezorging wel wat sneller mag dan 5 dagen.

Scherpe prijzen

De bezorging mag wel wat sneller dan 5 dagen.

De service is verleend zoals werd aangegeven. Het behang was met drie werkdagen in huis. Zat netjes verpakt en alles erbij wat besteld was. Behang was overigens ook erg mooi.

Super Bernie

Netjes op tijd 2werkdagen later
was in de doos feestelijk ingepakt . Dit was een gratis optie maar had deze niet aangevinked

Een leuke attentie een piptas

Laura Lokhorst

Top service! Snelle levering! Netjes verpakt!

Netjes verpakt!
Snelle levering!
Top service!

Grasso

Zeer aan te bevelen. Behang bestelt volgende dag in huis en gratis setje om mee te behangen.

Snelle levering!

Kan niet beter!

Het behang was de volgende dag in huis en is super mooi e n een goede kwaliteit.

Snelle levering. Gratis behang setje was ook erg fijn!

cindy oort

Zeer goed

nee

Pieter van der Stoep

Is al de tweede keer dat we hier iets besteld hebben. Erg tevreden over dit bedrijf. Kan het aanbevelen.

Duidelijke website. Ook handig dat je op de site kan berekenen hoeveel behang je nodig hebt. Aftersales ook prima in orde. Hadden een rol behang over en kon makkelijk geretourneerd worden en binnen... Duidelijke website. Ook handig dat je op de site kan berekenen hoeveel behang je nodig hebt. Aftersales ook prima in orde. Hadden een rol behang over en kon makkelijk geretourneerd worden en binnen een week geld terug.

De tijd tussen bestelling en levering is wat lang (enkele dagen). Bij de meeste bedrijven worden pakketten de volgende dag al geleverd.

M van den brink

Goed en snel

Het wordt super snel geleverd en die gratis behang set erbij is erg netjes!! Bestellingen plaatsen is ook erg simpel

Nvt

CDK Global (Belgium) bvba

Bestelleng plaatsen ging vlot, info over effectieve levering kan beter.

Ik krijg deze uitnodiging om feedback te geven terwijl ik de levering zelf nog niet heb ontvangen. Ik wacht nog op een concrete leveringsdatum.