Özlem S.

Ik ben tevreden met de kwaliteit van de product, voorbeeld foto op de website klopt met wat ik ontvangen heb

Heel snelle levering & goede kwaliteit

Niet alle behangen hebben een voorbeeld op muur, het zou gemakkelijker zijn om niet enkel een stuk van het behang te zien maar in een groot geheel om beter te kunnen voorstellen

Arjen

Perfect; zoals je verwacht!

Duidelijke afbeeldingen!

De 'Home' is erg druk......! Je kan niet alles laten zien in 1x!
Succes!!

Willemijn

Prima levering inclusief gratis behangset! Kleuren van het behang op de site komen goed overeen met de werkelijkheid. Afijn top!

Magda Vink

Kwam heel vertrouwd over.

de inzichtelijkheid tussen aankoop en levering.

overzicht van producten op de website vond ik wat mistig.

Bosman

Ik ben een zeer tevreden klant

Ik vind het makkelijk om vanuit huis in zo een groot assortiment een keuze te maken

Ik heb geen verbeter punten , bij mijn bestelling is helemaal geen probleem geweest en is alles geleverd volgens afspraak

Snel en efficient

?

?

Prima.

Veel keuze.

De mogelijkheid om een klein proefstukje van het behang te ontvangen, voordat je een gehele rol besteld.

Maaike

Super

Leuk dat je gelijk een spatel, borstel en mesje erbij krijgt!

nee

nee

Lara

Superervaring!! Een dikke 10! Kwam een rolletje behang tekort, zo rond de klok van half zes... Na een telefoontje met Behangshop.nl kon ik het extra rolletje meteen bijbestellen en heeft de... Superervaring!! Een dikke 10! Kwam een rolletje behang tekort, zo rond de klok van half zes... Na een telefoontje met Behangshop.nl kon ik het extra rolletje meteen bijbestellen en heeft de eigenaresse het direct verstuurd! Zo kon ik mooi de volgende dag verder. Dank!!