Mooie korting, snelle levering.

de korting

Marleen

Snelle levering. Goedkoper dan andere aanbieders van hetzelfde product. Extra gratis behangset.

Het is prima.

Judith

Ik ben heel erg tevreden! Snelle levering, korting en ook nog eens spullen om te behangen! Ben er erg blij mee!

Zie boven

ALLES GOED

SNELLE LEVERING ZELFS NAAR BELGIE

NEEN

Op dinsdag behang besteld dat volgens de site op voorraad was.Donderdag maar eens gebeld wanneer ik de bestelling kon verwachten.Er werd me verteld;oh ik zie dat de betaling binnen is dus ik ga het... Op dinsdag behang besteld dat volgens de site op voorraad was.Donderdag maar eens gebeld wanneer ik de bestelling kon verwachten.Er werd me verteld;oh ik zie dat de betaling binnen is dus ik ga het behang bestellen.Hoezo bestellen?.Al met al heeft het 8 dagen geduurd voordat de bestelling binnen was!!!!!!!Veeeeeel te lang geduurd dus.Ik bestel hier nooit meer iets.

sneller leveren

Het behang was snel in huis en keurig geleverd. De extra gratis spullen vond ik echt heel netjes. Het behang voldeed aan beeld wat er op webshop ontstond. Enorm blij verrast toen ik doos opende. Het... Het behang was snel in huis en keurig geleverd. De extra gratis spullen vond ik echt heel netjes. Het behang voldeed aan beeld wat er op webshop ontstond. Enorm blij verrast toen ik doos opende. Het behang was mooi van kwaliteit, stevig en behangen ging voor mij als beginner appeltje eitje. Het staat geweldig!

Snelheid levering en gratis artikelen voor behangen erbij.

Meer duidelijkheid (makkelijker) of terug stuur opties.

Het is een eerste kennismaking geweest en kan het andere aanbevelen.

veel keuze en duidelijke omschrijving, ook hulpmiddel voor de hoeveelheid die nodig is en niet te vergeten de gratis set.
behang is erg mooi wat we besteld en ieder is enthousiast.

Kan er geen verzinnen

Enorme keuze, snel geleverd. Alleen... je kunt het behang natuurlijk niet zien en voelen voordat je het bestelt...

Het enorme aanbod

Elles

Goede service en snelle levering.Ook de webshop is zeer duidelijk.Leuk dat je gratis behangsetje erbij krijgt.

Niet duur ! :-)

Jaap