Reeds in een eerder stadium behang besteld.

Klantvriendelijke site en snelle bezorging!

n.v.t.

Henriet

Na het zien van een fantastisch mooi sloophoutbehang op de site, had ik per mail gevraagd of daar een bijpassend behang bij verkrijgbaar was. Helaas was mijn mail per abuis als afgehandeld beschouwd... Na het zien van een fantastisch mooi sloophoutbehang op de site, had ik per mail gevraagd of daar een bijpassend behang bij verkrijgbaar was. Helaas was mijn mail per abuis als afgehandeld beschouwd en kreeg ik gaan reactie. Na een telefoontje was het zo opgelost en werd ik zeer vriendelijk door de telefoniste geholpen. De kleurstalen had ik een dag later binnen, en het daarop volgende bestelde behang werd ook netjes binnen 2 dagen geleverd.

Werd telefonisch goed geholpen, en na aanvraag van kleurstalen lagen deze een dag later in de brievenbus. Top!

Wellicht zou u bij de behangsoorten kunnen vermelden welk behang er goed bijpast. Daarmee maakt u het de klant nog gemakkelijker en ontlast u de klantenservice.

D'Hertefelt

Ruime keuze-snelle levering-goede kwaliteit !!

Zou het vrienden en kennissen aanraden !! En top met de set gereedschap om te plaken en snijden !!

Geweldige snelle service!

van der Stelt

Nette service, snelle levering en dan ook nog eens geweldig behang. Erg netjes dat er nog een behangpakket bij zat.

Toen ik het aantal rollen wou laten berekenen deed deze functie het niet, maar dat kan ook aan mijn telefoon gelegen hebben.

kimberly van Steenberge

Correct

Gerrit Waal

Keuze is gemaakt op internet, en de verwachtingen na het bestellen zijn helemaal uitgekomen.

Zo doorgaan.

Zo doorgaan.

L. vd Hammen

Supersnelle levering

Vande Walle

Gemakkelijk en klantvriendelijk leuk om daar te bestellen

gratis produkten die u helpen om produkt te verwerken

doe gewoon zoals jullie bezig zijn