Willy -Belgie

Super snelle levering ! Uitstekende prijs kwaliteitsverhouding . Voor herhaling vatbaar

Duidelijke website, snelle levering van bestelde materialen

Rolien

Prima snelle service en goede prijs

snelle service goede prijs

-grotere foto van het behang op de site wellicht met voorbeeld in bepaalde setting
- beter informeren hoe de patronen moeten aansluiten. kwamen er tijdens het behangen achter dat we hiermee rekening hadden moeten houden.

de smet jristof

Matig

Veel keuze in behang. Betaalbaar. Snelle levering

Uitstekend

Mooie, uitgebreide collectie, correcte prijzen zowel voor product als voor levering

Onderverdeling site per thema kan nog beter, bv. ook onderverdeling per kleur of kleurengroep voorzien

Een positieve eerste ervaring

snelheid van de levering

bij sommige producten mogen grotere foto's. Soms blijven deze klein.

Dhondt Sandra

Wij hebben een poster van Nemo besteld maar de kwaliteit is niets waard de tekening komt ook niet gelijk uit het zou beter zijn dat je dat kunt maken in vliesbehangpapier de kwaliteit zou veel beter... Wij hebben een poster van Nemo besteld maar de kwaliteit is niets waard de tekening komt ook niet gelijk uit het zou beter zijn dat je dat kunt maken in vliesbehangpapier de kwaliteit zou veel beter zijn dan ook

Niets

Vliesbehangpapier gebruiken in de toekomst

Mindy

Altijd veel keuze en supersnelle levering!!

Van Hoeck Gine

Leuk behang, snelle levering en correcte service. Top!

prima klantenservice! ook bij retourzending en terugbetaling goede dienstverlening.

telefonische wachttijden verminderen