Ingrid bosma

Eerste ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!!

Snelheid,accuraat en geweldige keuze

Nvt

marjolijn dekker

We hebben landkaart behang besteld. Het werd niet helemaal zoals we hadden gehoopt, maar de medewerkers hebben heel goed meegedacht en we zijn heel blij met de service en de geboden oplossing.... We hebben landkaart behang besteld. Het werd niet helemaal zoals we hadden gehoopt, maar de medewerkers hebben heel goed meegedacht en we zijn heel blij met de service en de geboden oplossing. Klantvriendelijk en attent!

Pasop

Prima en super snelle levering

Eric

Goede communicatie en snelle afhandeling.

Duidelijk en helder in communicatie

Misschien een optie om mensen gelegenheid te geven om een behang staaltje te krijgen om te kijken hoe de kleur daadwerkelijk is. Op internet ben je afhankelijk van je beeldscherm en resolutie en... Misschien een optie om mensen gelegenheid te geven om een behang staaltje te krijgen om te kijken hoe de kleur daadwerkelijk is. Op internet ben je afhankelijk van je beeldscherm en resolutie en kleuren.

Het product werd snel en in tact geleverd.

Ik had het product snel in huis en dat is heel prettig als je aan de slag wil.

Ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe ik een rol die ik teveel heb besteld kan terug sturen en mijn geld terug kan krijgen !

Snelle opsturing van de staaltjes

Patricia

Helemaal tevreden

Snelle levering !

Zeer tevreden

Goede prijs kwaliteitsverhouding, snelle levering

Karin Aldershof

Super - eenvoudig te bestellen, goed op de hoogte gehouden van de status, snelle levering, verschillend behang keurig en met zorg verpakt.

Reeds hierboven beschreven. Overall super service!

Prima ervaring

De snelheid waarmee geleverd werd

nee