Y. Hooijen

Goed, snelle levering, goede informatie, nette prijzen voor de producten

Zeer goed

Goede telefonische informatievoorziening en zeer klantvriendelijk. Ook de mogelijkheid tot levering van een behangstaaltje vond ik heel fijn.

Misschien lag het aan mij, maar bij het opgeven van de maten van de muur, werd het aantal rollen hier niet op aangepast. Maar nogmaals, dat kan ook aan mij liggen.

Astrid Smits

Vlekkeloze afhandeling van de bestelling.

Ik heb nog geen negatieve punten kunnen ontdekken. De volgende keer dat ik weer behang nodig heb, weet ik waar ik het ga bestellen.
En helemaal geweldig dat je er gratis een set...
En helemaal geweldig dat je er gratis een set behangersmaterialen bij krijgt. Echt top, alles wat je nodig hebt om perfect te kunnen behangen.

Duidelijke website. Jammer dat de levering niet erg vlot was.

Informatie op de website en bestelgemak. Vooral ook dat er precies bij stond hoeveel rollen je nodig hebt en dat er spullen voor het plakken bijgeleverd werd.

Ik vind het erg lang duren voordat het product geleverd werd. Meestal worden producten via internet/webshops binnen 1 a 2 dagen geleverd. Dit was nu niet het geval. Verder uitstekend hoor.

Snel binnen, behang zit al op de muur, ging prima, staat erg leuk.

Dennis

Behangpapier besteld voor babykamer.
De kleuren op de website komen overeen met de reƫle kleuren.

Vlotte bestelmethode
Informatie klopt

Joyce

Snelle keurige levering. Mooi behangpakketje erbij gekregen. Zeker voor herhaling!

Correcte en snelle levering

Positieve ervaring, snelle levering duidelijke website!

Hollemans

Voor de eerste keer een bestelling gedaan, levering verliep snel en kwaliteit van het product (behang) is top!

werd eerder geleverd dan de tijd die er voor stond!

n.v.t.