Heel snelle levering: top!

Prima geregeld

After sales : NVT maar kon dit niet aanduiden

Slechte service

Makkelijk online bestellen met de automatische rol meting.

Duurde 5 dgn voordat er geleverd werd. Fout in print wordt niet zondermeer vergoed omdat de hele rol dan compleet moet zijn, terwijl je toch niet kunt verwachten dat ik inmiddels opgeplakte stroken... Duurde 5 dgn voordat er geleverd werd. Fout in print wordt niet zondermeer vergoed omdat de hele rol dan compleet moet zijn, terwijl je toch niet kunt verwachten dat ik inmiddels opgeplakte stroken er weer af ga peuteren. EN op aanraden vd webshop een aantal rollen besteld ( via automatische berekening lengte en breedte muur ), maar bleek toch lijm en 1 rol over te houden. Retour kan dan wel maar ik moet dan verzendkosten voor de retour zending betalen?! Dat mag wettelijk niet eens, laat staan dat het klant vriendelijk is!

Jammer dat de aftersales zo slecht is en de dame aan de tel mij behandelde alsof ik het allemaal niet zo goed begreep.

N.Oomen

Goed,snel en duidelijk

Duidelijke website / bestellen makkelijk / zeer snelle levering / in toekomst voor herhaling vatbaar

Kwaliteit behang zeer goed

Geen verbeterpunten, laat het zo blijven !!!

Joris

Snelle levering, duidelijke website en goede prijzen. Maandag avond besteld en woensdag had ik het al in huis! Er zat wel 1 flap meer in de verpakking, dus ik hoop niet dat iemand er 1 mist, maar... Snelle levering, duidelijke website en goede prijzen. Maandag avond besteld en woensdag had ik het al in huis! Er zat wel 1 flap meer in de verpakking, dus ik hoop niet dat iemand er 1 mist, maar het zit mooi op de muur (het was wel een rotkarwei).

Snel en duidelijk

Inhoud van de verpakking was niet helemaal correct, maar het zou kunnen dat ze het zo aangeleverd krijgen. Verder gewoon prima ervaring

Geweldige service. Omruiling was zo geregeld.

Paul

Supersnel, goede prijs en handig gratis behangsetje!