M. Regensburg

Mooi stevig behang

Goed en verrassend

Goed sterk behang. Nog mooier dan gedacht!

Veel keus en snelle levering.

Het gratis behang pakket bevat kwalitatief goede spullen

Geen!

natascha

Goede service

snelle levering goede service

Mooi behang, maar zeer lange levertijd.

Lange levertijd

Snellere levering

bianca

Beter kan niet. Snelle levering, vrijdag om 17u besteld, zaterdag om 11u in huis. Mooie gratis set om onmiddelijk te starten. We waren al 2 weken op dit behang aan het wachten in een winkel maar... Beter kan niet. Snelle levering, vrijdag om 17u besteld, zaterdag om 11u in huis. Mooie gratis set om onmiddelijk te starten. We waren al 2 weken op dit behang aan het wachten in een winkel maar daar wilden de leveranciers maar niet leveren. Het behang zelf elke eurocent waard. Wij bezoeken deze webshop zeker nog een keer.

H Terpstra

Super

Super , geen vezend kosten .
Door dat wij op teschelling wonen
Komen er vaak verzend kosten bij !!

Niets op aan te merken

Behang besteld, voor een goede prijs

Wat meer uitleg over hoe de benodigde hoeveelheid behang wordt bepaald.

Mevrouw S. Aukema

Snel en gemakkelijk een leuk behangetje bij jullie op de site uitgezocht!
Het was super snel geleverd, met een gratis behangsetje :)

Mijn bestelling is snel afgehandeld, de rollen behang zijn super snel geleverd, met het gratis behangsetje, erg handig!!!
En mijn zoontjes zijn blij met hun volkswagen busjes behang! Het staat...
En mijn zoontjes zijn blij met hun volkswagen busjes behang! Het staat geweldig! Een goede keuze.

Één keer behang besteld; zeer tevreden, doe het de volgende keer weer hier

Fijne website met voor behang geschikte zoek opties
Fijn dat er gratis lijm en behang set bij zit, dat was de doorslag om bij jullie te bestellen

Bij sommige behangetjes zijn de foto's erg onduidelijk; een cloise up van elk behang zou fijn zijn. En evt de afmeting ernaast (de figuren op het behang wat ik had besteld waren veel groter dan ik... Bij sommige behangetjes zijn de foto's erg onduidelijk; een cloise up van elk behang zou fijn zijn. En evt de afmeting ernaast (de figuren op het behang wat ik had besteld waren veel groter dan ik vanaf de foto's dacht)