Top
Met een belletje was het grote prijsverschil met een op een andere webshop gelijk gevonden behang genivelleerd

Gekozen vanwege gratis verzending, gratis behangset. Tevreden met gekocht product.

Gratis verzending, gratis behangset!

Verzending zou sneller kunnen

C.Olsthoorn

Ben tevreden. Alleen kreeg ik de beoordeling eerder dan het product. Zo ook de rekening die ik achteraf zou gaan betalen.

Overzichtelijk en goede beschrijving van het product.

Er is een rol behang waar de kopse kant van is gedeukt, ik hoop dat ik dat deel toevallig niet nodig heb. Maar misschien een idee om de bovenkant en onderkant van de doos te voorzien van bubbel... Er is een rol behang waar de kopse kant van is gedeukt, ik hoop dat ik dat deel toevallig niet nodig heb. Maar misschien een idee om de bovenkant en onderkant van de doos te voorzien van bubbel plastic zodat dat de klappen op kan vangen.

Angelique Michiels

Na dat men bestelling geplaatst heb had ik men pakje al vrij snel ik ben super tevreden van de service

An

Toppie, duidelijke site, goede informatie, duidelijke comminucatie.
Super behang, makkelijk verwerkbaar.

Chris

Eerste aankoop en ben heel positief,snelle levering,kwatitatief behangpapier

Veel keus en het door ons gekozen behang is heel mooi!

De korting was een leuke verrassing, had ik vooraf niet gezien.
En het behangsetje ook.

Levertijd zou nog sneller kunnen.

Van Vreumingen

Ervaringen zijn als heel goed te beschrijven.Zeer snelle levering waarbij er ook nog hulpmaterialen bij geleverd worden voor hetzelfde geld.Mocht het in de toekomst nog een keer nodig zijn om te... Ervaringen zijn als heel goed te beschrijven.Zeer snelle levering waarbij er ook nog hulpmaterialen bij geleverd worden voor hetzelfde geld.Mocht het in de toekomst nog een keer nodig zijn om te behangen dan ga ik zeer zeker terug naar de behang webshop.

Super klantvriendelijk..nemen de tijd om je te woord te staan en om informatie te verstrekken

Nee

René van Offeren

Gewoon goed zoals het moet.