Veel keuze en een super goede service

Stuart

Goede en snelle service

Top

Snel en correct. Helemaal ok!

S.G.

Top! Mooi behang voor weinig geld en hele snelle levering zoals beloofd.

Veel keus. Prima webshop! Levering zoals aangegeven! Prima!

Prima webshop! Levering zoals aangegeven! Prima!

Alles verliep heel vlot. Ik ben heel tevreden.

Wordt vriendelijk geholpen

Ik zou zo weer hier bestellen erg tevreden.

Hellen

Professioneel!Productkennis!Klantvriendelijk!

Ik kon geen behang vinden omdat ik door de bomen het bos echt niet meer zag. Maar wist wel wat ik wilde. Door naar mij te luisteren had ze binnen enkele minuten de juiste merken voor mij gevonden.Ik... Ik kon geen behang vinden omdat ik door de bomen het bos echt niet meer zag. Maar wist wel wat ik wilde. Door naar mij te luisteren had ze binnen enkele minuten de juiste merken voor mij gevonden.Ik heb daarom nu geweldige betonlook behang waar ik tijden naar op zoek was! Ik vind het verfrissend iemand te zien die echt verstand van haar product heeft. Ook toen ik na het plaatsten van de bestelling van kleur wilde veranderen (;-) was het geen probleem. De bestelling werd aangepast en binnen enkele dagen had ik het al in huis.
Service in de winkel en via email,Top!
Wat mij betreft een aanrader en ik kom zeker terug.

Geen.

Wat je mag verwachten van een webwinkel: duidelijke site, levering volgens afspraak; geen prijsverrassingen

Mijn bestelling werd 's avonds afgeleverd; dat wist ik niet, maar het kwam wel goed uit.

Gewoon zo doordoen. Of misschien toch nog een tipje: op de foto's op de site ook het behang tonen op een wand, zodat je meer ziet dan alleen de details.