Bestelling

Duidelijke website, leuke producten

Duidelijke beschrijving van de structuur van het behang (glad of met structuur) -- indien dit mij helemaal duidelijk was, zou ik nog behangpapier bestellen ifv onze kinderkamers.

noa

Snelle levering fijn dat alle materialen aanwezig waren om direct te starten met behangen

Het Ambacht Losser Woonwinkel&Meubelmakerij.

Duidelijke site en een vriendelijke dame aan de telefoon die snel kon schakelen. Complimenten hiervoor.
In ons geval had ik 2 soorten behang besteld voor een gedeelte van onze meubelshowroom wat voor een koopzondag klaar moest.
Toen 1 van deze soorten vertraging had werd er gelijk een deellevering van gemaakt waardoor wij verder konden werken.

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling.

Als een gedeelte van de bestelling niet op voorraad is dan kan er beter met de klant overlegd worden of het in een deellevering geleverd moet worden. Nu moest ik zelf bellen.

veel keus, snel geleverd

Heel snel en correct

Enorm groot aanbod

Meer filters om sneller te zoeken

e zijlstra

Een paar rollen nodig voor een kinderkamer 15 euro goedkoper als in de winkel !

Goede aanbieding en snelle levering

natascha

Voor de 2e keer iets besteld, eerst in de winkel gekeken hoe het er in het echt uitziet,daarna extra goedkoop bij behangwebshop besteld

ik had door een rekenfout een rol te veel besteld....even gebeld en ik mocht het terug sturen en ze zouden het geld terug storten.... TOP

Makkelijk besteld en snel geleverd

Linde Naudts

Positieve ervaring!

snelle en correctie service

Bestelling was goed geregeld, klopt met de omschrijving. Verzending snel ontvangen!