La retouche

Betrouwbaar en snelle levering

Tina

Wij zijn niet zo tevreden over de levering. De dag van de levering was er iemand aanwezig maar ons bestelling is enkele straten verder afgeleverd geweest. Er heeft niemand aan de deur gebeld en er... Wij zijn niet zo tevreden over de levering. De dag van de levering was er iemand aanwezig maar ons bestelling is enkele straten verder afgeleverd geweest. Er heeft niemand aan de deur gebeld en er zat ook geen briefje in de bus dat het ergens anders geleverd was. Op de tracking stond dat het pakketje geleverd was en er is ook ondertekend met mijn naam, Tina. Gelukkig waren de mensen waar het pakketje geleverd is zo eerlijk om het bij ons te komen afzetten, anders waren wij een bestelling van meer dan € 180,00 kwijt.

Eerste keer dat ik koop. Is goed meegevallen.

Heel groot en mooi aanbod, in alle prijscategorieën. Leuk dat er een gratis behangset wordt geleverd!

Ik heb lang moeten wachten op een melding van 'levering' o.a. Ik zou mij comfortabeler voelen moest er nog een mail komen dat mijn bestelling werd ontvangen en wordt verwerkt.

Jeroen Kortekaas

We hebben misschien de verkeerde kleur besteld. Over een maand kunnen we pas behangen. We kunnen dan pas zien of het bij de nieuwe keuken past. We mogen het zelfs dan nog ruilen voor een andere... We hebben misschien de verkeerde kleur besteld. Over een maand kunnen we pas behangen. We kunnen dan pas zien of het bij de nieuwe keuken past. We mogen het zelfs dan nog ruilen voor een andere kleur. Ze geven ons ruim de tijd . Chapeau!

Wim

Goed bedrijf, uitstekende prijs kwaliteit verhouding

goede kwaliteit en snelle levering.
top is de levering van het behangers set bij de bestelling

zoal het goed is van het leveren van een behang set, zou het ook super zijn als het juiste behangplaksel wordt bij geleverd.
is voor het eind resultaat van behangen nog beter

marlies Duyx

Ik ben zeer tevreden over de goede maar vooral snelle levering en service.

Snelle nalevering na accuraat advies per telefoon.

Prima levering

Volgens mij niet nodig

Zeer prettig. Snelle levering en ook nog een gratis behangset.