sophie

Zeer goed en makkelijk in gebruik

nvt

nvt

Toen ik mijn bestelling plaatse in de webshop ben ik 5 maal opnieuw moeten beginnen dit liep altijd vast.
Ik heb dan de bestelling telefonish en per mail gedaan dit ging perfect. Goede service

Richard

In mijn zoektocht naar een leverancier van bepaalt behang terechtgekomen bij behangwebshop.nl, omdat deze het kon leveren (voorraad) en na het doorlopen van het bestelproces ook nog eens goedkoper... In mijn zoektocht naar een leverancier van bepaalt behang terechtgekomen bij behangwebshop.nl, omdat deze het kon leveren (voorraad) en na het doorlopen van het bestelproces ook nog eens goedkoper dan de rest. Levering heel erg goed op tijd, conform toezegging. Kortom, TOP!

Goede aanduiding van de voorraad, goede inschatting van de levertijd/moment.
En ook nog eens gratis de juiste plaksel en een setje materiaal.

Ik heb geen idee.

Wille Katrijn

Positief

Marianne

Gemakkelijk bestellen, handig uitreken instrument op de site voor het aantal te bestellen rollen behang, supergaaf behang, heel snel voor ons als niet-behangers aan de muur geplakt en het staat... Gemakkelijk bestellen, handig uitreken instrument op de site voor het aantal te bestellen rollen behang, supergaaf behang, heel snel voor ons als niet-behangers aan de muur geplakt en het staat prachtig in onze kamers!

mooie handige website

Van Haaster

Behang besteld

Gratis behangsel en plaksel, zeer handig!

Een mooi assortiment en snelle levering

Geen verzendkosten en gratis behangset erbij

Vlotte service en zeer correct bedrijf. Reeds meerdere malen iets besteld en altijd in orde.

Zijn zeer soepel indien een bestelling moet gewijzigd worden en materiaal wordt zeer snel geleverd.

Byloos Yves

Alles is goed en snel verlopen

bart

Nette levering

bij behang met een motief aangeven om de hoeveel cm het patroon zich herhaalt. ik had een mooi patroon, 10m op een rol, muur 2,5m hoog. patroon herhaalde op 264 cm, dus geen 4 hele maar 3 hele banen... bij behang met een motief aangeven om de hoeveel cm het patroon zich herhaalt. ik had een mooi patroon, 10m op een rol, muur 2,5m hoog. patroon herhaalde op 264 cm, dus geen 4 hele maar 3 hele banen uit een rol.