Iris

Het kleur van het behang scheelt echt veel van wat je te zien krijgt op de site. Ik heb het sloophoutbehang blauw/grijs gekocht. op de site zie je overgang van wit naar donkergrijs met blauw accent.... Het kleur van het behang scheelt echt veel van wat je te zien krijgt op de site. Ik heb het sloophoutbehang blauw/grijs gekocht. op de site zie je overgang van wit naar donkergrijs met blauw accent. Het papier dat ik geleverd kreeg is overwegend baby blauw. Ik moet zeggen dat ik enorm teleurgesteld ben.

Heel snelle levering

De echtheid van de kleur beter weergeven

N . Ansems

Prima! Snelle levering en het product kwam overeen met de weergave op de website. Ik had 1 rol teveel besteld en ook dit was geen enkel probleem met retourneren.

Dionne van den Ham

Goed snelle levering

snelle levering, netjes verpakt mooie extra deal erbij in ons geval een mooi behangset met borstels, mesje en een wrijver.

De site zou voor mobiel gebruik, responsive gezet kunnen worden waardoor bezoekers die met een telefoon kijken ook kunnen vinden wat ze zoeken. Er staat erg veel behang op en een eerste orientatie... De site zou voor mobiel gebruik, responsive gezet kunnen worden waardoor bezoekers die met een telefoon kijken ook kunnen vinden wat ze zoeken. Er staat erg veel behang op en een eerste orientatie van mensen als ze iets zoeken is vaak met de mobiele telefoon of een ipad. Je zou hiermee ook de bestellingen kunnen verhogen. (ik zit in dit vak vandaar deze opmerking)

Ik ben erg tevreden over de service en snelheid van levering

snelheid van levering en duidelijke communicatie

misschien tegen betaling kunnen aanvragen van een iets grotere staal

Prima!

Nee

Nee

Sandra

Vlotte bestelling en levering.

snelle levering en gratis behangset. Goede prijzen.

een mailtje wanneer de levering zou gebeuren is altijd gemakkelijk. Nu heb je er geen zicht op.

Familie Schipper

Gevonden via google, het behang wat we in ons hoofd hadden was aanzienlijk goedkoper dan in de winkel!

Goedkoper dan in de winkel.
Veel keuze!
Overzichtelijk zoeken op de website.

nee.

Bob van der Ben

Snel, makkelijk en een goede levering.

Groot assortiment en een handige web site

Nee, niet echt heb er al een paar keer gebruik van gemaakt en het bevalt goed