5 euro per rol duurder als een andere leverancier.

Te hoog geprijsd . Gewoon nooit meer bij bestellen.

Dijkstra

Fijn bedrijf! Snelle levering en uitstekend behang.. het zit net 5 min op de muur en ik geniet er nu al van.. hoop dat onze aanstaande zoon het ook mooi gaat vinden ?
Factuur was ook netjes...
Factuur was ook netjes en je wordt goed op de hoogte gehouden via email hoe en wanneer je pakket geleverd wordt.
En dan ook nog een gratis behangset erbij!
Ik zou deze website zeker aanraden.

Snelle levering, en een gratis behangset.

Makkelijk besteld, scherpe prijs en snelle levering

hboin

Snelle levering. Betalingen op voor ons makkelijke wijze(wij hebben geen telebankieren.
Het enige minpunt is dat mijn behangrollen overal 19,95 waren en bij jullie 26,95.Dat zal mij er van houden(denk ik) om de volgende x ergens anders te kijken. Ik behang elk half jaar. met vr gr hanna

Zeer tevreden. Netjes op de hoogte gehouden toen bleek dat het behang op dat moment niet op voorraad was. Levering was uiteindelijk sneller dan verwacht.

Een heel positieve ervaring en zal zeker nog eens hiervan gebruik maken.

Snelheid van leveren

Geen opmerkingen

Besteld, snelle levering, top kwaliteit voor weinig geld

snel besteld, snelle levering, prima kwaliteit, toppie

ga zo door

Dea

Intussen 2 x een bestelling geplaatst bij de Behangwebshop en beide keren prima geleverd. Dus een tevreden klant.
Enne.....geen behang in je huis; da's niet pluis :-)

Behang online besteld en snel geleverd.