Veel keuze, snel geleverd!

snelheid van verzending is pluspunt, prijs/kwaliteit

verkeerde behangpapier werd opgestuurd!

Uitstekende service

Goede kwaliteit van behang

Ik ben heel erg goed geholpen bij het kiezen van het behang door een ontzettend vriendelijke dame aan de telefoon. Ik zat de twijfelen tussen twee soorten pip studio behang en zij opperde een derde... Ik ben heel erg goed geholpen bij het kiezen van het behang door een ontzettend vriendelijke dame aan de telefoon. Ik zat de twijfelen tussen twee soorten pip studio behang en zij opperde een derde die ik uiteindelijk ook gekozen heb. Het is prachtig en het was een heel goede suggestie. Nogmaals dank voor het meedenken!

De dames aan de telefoon die luisteren, meedenken en alvast checken of hetgeen van jouw keuze ook daadwerkelijk op voorraad is.

Bestelling behangpapier

snelle service, veel keuze

bij sommige behangpapieren zou misschien een extra fotootje kunnen staan met een eenvoudig voorwerp bij om de grootte van het motief beter te kunnen inschatten.

Marga van Basten

Snel, goed verpakt en leuk precentje

misschien ipv borstels behangerslijm erbij. Bij vaker behang bestellen kom je om in de borstels.

Koutstaal

snel overzichtelijk

bostoen

Top

snelle reactie bij vragen

Heel erg blij mee

Smeets Marijke

Al reeds 2 maal een bestelling bij jullie geplaatst, altijd correct geleverd voor een goede prijs en altijd met het behangpakketje en gratis levering!

Het behangpakket is een leuke extra om snel van start te gaan!

Niet van toepassing.

Kuiper