Y.T.

Lekker snel geregeld alles zónder dat je verplicht aan internetbankieren hoeft te doen zoals bij veel webshops.
Hier gewoon nog met rekening achteraf en dús ook gewoon ouderwets vertrouwen.

Ze maken het allemaal niet ingewikkelder dan nodig is.
Dat wordt helaas steeds schaarser.

Smet Ingrid

Heel vlotte bestelling, gemakkelijk, snel en precies

Zeer juiste beschrijving, snelle bediening!!!!!

Paul van den Hoek

Ruime keus, nette prijs, snelle(re) levering (dan aangegeven). Jammer dat de lijm er niet bijzat (gelukkig was de bouwmarkt om de hoek nog open), maar na melding hiervan was het desbetreffende... Ruime keus, nette prijs, snelle(re) levering (dan aangegeven). Jammer dat de lijm er niet bijzat (gelukkig was de bouwmarkt om de hoek nog open), maar na melding hiervan was het desbetreffende bedrag binnen 2 dagen weer teruggestort op mijn bankrekening.

Zie bij ervaring met dit bedrijf, voorwaar allemaal sterke punten

Fred Theunissen

Niks op aan te merken was gewoon perfect in orde.

Meteen na de bestelling werd ik al gebeld dat de bestelling iets langer zou duren.
Wij konden daar dus rekening me houden.
Dus keurig netjes geleverd en ingelicht.

Goede ervaring, zal zeker hier weer bestellen als ik behang nodig heb

dag nadat ik besteld had werd het al geleverd. En goede prijs, stuk goedkoper dan in de winkel en dan ook nog gratis levering.

Ik heb op 1 februari behang besteld, er stond doodleuk op de website dat alles op voorraad was en dat het 3 tot 5 werkdagen zou duren tot mijn bestelling geleverd zou worden. Ondertussen zijn we 3... Ik heb op 1 februari behang besteld, er stond doodleuk op de website dat alles op voorraad was en dat het 3 tot 5 werkdagen zou duren tot mijn bestelling geleverd zou worden. Ondertussen zijn we 3 weken verder. Ik heb in die tijd 2 keer gebeld en steeds wordt er verteld dat er een storing is bij de leverancier. Sorry hoor maar dit is niet mijn probleem. Ik als klant zou daar niet de dupe van moeten zijn!! Mijn geduld is op!!!!!!! Ik heb nog steeds mijn behang niet en zit gewoon te overwegen om mijn geld terug te halen, want ik heb via paypal betaald! Iedereen die hier behang wilt gaan bestellen, doe het met paypal dan heb je zekerheid dat je niet je geld kwijt bent!! Sorry maar ik kan hier geen andere recensie achterlaten dan dit!

Geen 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voorraad status gaan bijwerken op de website, want 3 weken moeten wachten op behang is WAARDELOOS!!! Ik zou zeker je behang niet hier gaan bestellen!!

Levering van berhangrollen

Snelle levering, erg compleet.

Nee

Duidelijke en snelle service

Behang zag er toch iets anders uit dan de foto.

Petra

Zeer positief!

Gratis meeleveren van behanggereedschap.

nee

Slecht

nu na een aantal weken wachten op het behang wordt het tijd om mijn paypal betaling maar terug te trekken ,blij dat ik met paypal betaald heb

gewoon leveren nadat er is betaald