Cora

Snelle levering.
De kleur van het behang komt overeen met de foto op de site

Als je behang kiest wordt direct de bijpassende behanglijm getoond. Daar moet je niet meer naar op zoek. Je krijgt nog een handig behangset kado. Ook is het portvrije bedrag laag. Je krijgt snel... Als je behang kiest wordt direct de bijpassende behanglijm getoond. Daar moet je niet meer naar op zoek. Je krijgt nog een handig behangset kado. Ook is het portvrije bedrag laag. Je krijgt snel alles gratis thuis gestuurd.

Kan ik niet bedenken.

Goede en snelle service

er was een probleem met de eerste bestelling
maar is DIRECT verholpen
goede service doe zo verder

Tot 3 x toe klanten dienst gescheven nooit antwoord gekregen

Overzichtelijke site met prima zoekfunctie. Snelle levering!

Mooie 'voorbeeld' graphics waardoor je goede indruk hebt hoe in werkelijkheid kan uitzien

Anneleen

Handig, snel en betrouwbaar! Zeer tevreden met mijn nieuw behangpapier

Ik had er gemakkelijk over gekeken waar ik moest aanduiden dat leveradres en factuuradres verschillend moesten zijn.

Ik had behangpapier besteld. Helaas had ik het verkeerde papier ontvangen. Ik heb dan 2 x contact gehad met een van de medewerkers over de verdere afhandeling van de bestelling. Ik mocht het... Ik had behangpapier besteld. Helaas had ik het verkeerde papier ontvangen. Ik heb dan 2 x contact gehad met een van de medewerkers over de verdere afhandeling van de bestelling. Ik mocht het behangpapier terugsturen naar Nederland, deze onkosten worden terugbetaald door jullie. Zeer goede service!

Goede service en snelle levering!

Goede service en advies!

Hele goede ervaring

Keurige levering en super behang!

Hele snele levering, prima !!!