Maaike

Heel prettig, snelle levering, prachtig behang!

hele duidelijke website! Alle info direct duidelijk.

Prima geregeld allemaal

0000

als ik het papier heb gehangen scheelde de tekening bijna 1 cm verschil dus terug zenden gaat niet e het hangt er al

bettina

Uitstekend

Reactie op mail

Ik zag een type behang, maar wilde net iets anders. Ik zag het niet op de site en heb gebeld. Het product bleek wel leverbaar maar stond niet op de site. De verdere afhandeling van de bestelling... Ik zag een type behang, maar wilde net iets anders. Ik zag het niet op de site en heb gebeld. Het product bleek wel leverbaar maar stond niet op de site. De verdere afhandeling van de bestelling verliep zeer voorspoedig

Overzichtelijk

Zet alle beschikbare producten op de site. Nu heb ik gebeld of een bepaald product ook leverbaar was. Dit product werd meteen voor mij op de site gezet. Dit is natuurlijk prima, maar ik had ook naar... Zet alle beschikbare producten op de site. Nu heb ik gebeld of een bepaald product ook leverbaar was. Dit product werd meteen voor mij op de site gezet. Dit is natuurlijk prima, maar ik had ook naar een andere site kunnen gaan omdat ik dacht dat jullie het niet hadden.

August Reynders

Alles was prima in orde ,het materiaal en de snelle levering !!

J.Goossens

Mijn eerste ervaring is bijzonder goed verlopen, telefonisch ook goede informatie en snelle levering.

T de nies

Overzichtelijke site

Ja snel leveren

Nee wat ons betreft goed zo