marrie

Snelle verzending, mooie producten.

Gelieve de Mensen te informeren dat de betaling en levering in België langer duurt dan moeten wih geen 5x bellen uiteindelijk weten wij nog niets .

Behang besteld online en niets ontvangen binnen levertijd van 2-4 werkdagen. Mail gestuurd en te horen gekregen dat de bestelling is uitgesteld naar 4 weken nadien. Dus geen positieve ervaring met... Behang besteld online en niets ontvangen binnen levertijd van 2-4 werkdagen. Mail gestuurd en te horen gekregen dat de bestelling is uitgesteld naar 4 weken nadien. Dus geen positieve ervaring met deze website.

vlug in antwoorden van mails en afhandeling van bestellingen (in dit geval terugbetaling bestelling).

klantvriendelijker zijn, indien een levering niet kan geleverd worden binnen de tijd op de website vermeld gelieve dan direct een mail te sturen met verontschuldigingen (geen uitleg leverancier, dat... klantvriendelijker zijn, indien een levering niet kan geleverd worden binnen de tijd op de website vermeld gelieve dan direct een mail te sturen met verontschuldigingen (geen uitleg leverancier, dat interesseert de klant niet) en eventueel een tegemoetkoming.

marco

Super snelle levering echt geweldig

Ik had geen ervaring met dit bedrijf. Ik had leuk behangpapier gezien en dacht toch eventjes online te checken naar acties. Zo kwam ik uit bij behangwebshop.nl. Vlotte site, gemakkelijk alles terug... Ik had geen ervaring met dit bedrijf. Ik had leuk behangpapier gezien en dacht toch eventjes online te checken naar acties. Zo kwam ik uit bij behangwebshop.nl. Vlotte site, gemakkelijk alles terug te vinden en de bestelling liep vlotjes. Ook de levering kwam de volgende dag al aan terwijl het in de winkel 3 werkdagen ging duren! Perfect verlopen dus!

Goede kwaliteit
Gebruiksvriendelijke site

Wij hebben wel geen gratis bizonbehangplaksel bij onze bestelling bijgekregen...

Job

Matig. De beloftes die op de website vermeld worden, worden niet nagekomen..
Matig. De beloftes die op de website vermeld worden, worden niet nagekomen..
Levertijd van mijn wallpaper was 1 tot 3 dagen. Op de site staat tevens vermeld dat mocht de bestelling niet binnen de vermelde levertijd verzonden worden, neemt de klantenservice contact me jou op. Op woensdag besteld, zou dus uiterlijk zaterdag binnen moeten komen, op de woensdag die week na de bestelling nog steeds niks ontvangen en niks vernomen van de webshop. Ik heb toen zelf contact opgenomen waarop mij werd mede gedeeld dat het behang uit Engeland moest komen en elk moment geleverd kon worden. Ook werd gezegd dat ze op het punt stonden de klanten voor dit behang te bellen over de verlate levering. Naast het feit dat ze de klanten dus 4 dagen te laat hierover zouden gaan inlichten vond ik het klinken als een excuus om er snel vanaf te komen. Ook is er geen excuus gekomen vanuit behamgwebshop.nl. Dit is toch wel het minste wat ze hadden kunnen doen.
Afijn, vrijdag eindelijk mijn behang binnen gekregen, 9 dagen na mijn bestelling en dus niet 1 tot 3 dagen na mijn bestelling. Ik maak mijn pakket open, wil mijn wallpaper uit de koker trekken, kom ik er net op tijd achter dat er nog een loszittend nietje in de koker zat waardoor ik bijna mijn wallpaper kapot had getrokken. Gelukkig hadden ze nog wel de juiste wallpaper in mijn pakketje gedaan, want dat zag ik ook nog wel mislopen.
Al met al zeer ontevreden over de service en de levering. Hoop dat hieraan gewerkt gaat worden en dat ik de laatste ben die hier last van heeft gehad.

Zeer groot assortiment.

Levering en de informatie hierover. Ook de verpakking mag beter en veiliger voor het product.

Heel goede service, atente en snelle antwoorden online, snelle levering.

Heb product nog niet aangebracht maar service was tot nochtoe heel goed.

Debby

Had een bestelling geplaatst, nadien bleek dit niet meer geleverd te kunnen worden. Ik ben dit enkel 2 weken na de bestelling te weten gekomen omdat ik zelf gevraagd heb of er een probleem was...... Had een bestelling geplaatst, nadien bleek dit niet meer geleverd te kunnen worden. Ik ben dit enkel 2 weken na de bestelling te weten gekomen omdat ik zelf gevraagd heb of er een probleem was... hierna werd ik geïnformeerd dat het niet geleverd kon worden en hebben ze het zeer correct afgehandeld door onmiddellijk mijn geld weer over te maken op mijn rekening.

Goede afhandeling nadat gebleken is dat mijn bestelling niet geleverd kon worden. Zeer correct! En zou enkel en alleen hierdoor zo opnieuw een bestelling plaatsen en hen aanbevelen bij kennissen.

Zelf klant informeren wanneer er iets 'fout' loopt - ik heb als klant constant moeten vragen om geïnformeerd te worden.

Zeer goede ervaring. Levertijd kan mss korter.