Elmo

Super!
Veel keuze op de website, goede prijzen, snelle en efficiënte levering, meer moet dat niet zijn!

Veel keuze op de website,
schappelijke prijzen,
snelle en efficiënte levering

geen, alles was top!

Rien

Ik ben heel tevreden na bestelling snel geleverd

de info en levering is snel daarvoor mijn dank.

ga zo door

Prima. Snelle levering.

Wilma van Leeuwen

Goed, snelle levering, goed product.

Het is mooi stevig behang, makkelijk te verwerken

vermeld wat je nodig hebt bij het behangen

manuela

Snelle levering! Erg fijn

Dit is de eerste keer dat ik behang besteld heb. De tijd tussen de bestelling en de levering vond ik wat lang.
De prijs is veel lager dan wat we in winkels hadden gezien, dus dat is een plus. Ook heel leuk om er een behangset bijgeleverd te krijgen!

De prijs is veel lager dan in de winkels.

De levertijd zou iets korter kunnen.

Arie Mastenbroek

Een keer een bestelling geplaatst. Die zou in drie dagen geleverd worden uit voorraad. En nu twee weken verder moet het nog steeds komen! Wij hebben zelf een keer gebeld hierover en een vaag... Een keer een bestelling geplaatst. Die zou in drie dagen geleverd worden uit voorraad. En nu twee weken verder moet het nog steeds komen! Wij hebben zelf een keer gebeld hierover en een vaag antwoord over storingen e.d. gekregen en dat het een paar dagen later geleverd zou worden. Wij hebben het nog steeds niet!

Geen.

Behangwebshop mag wel wat meer doen aan de communicatie over lopende orders. Als ze iets niet kunnen waarmaken blijft het heel stil.

Behang gekocht voor nieuw huis

Levering indelen in tijdvak

De bie gert

Bestelling nog niet ontvangen

Bestelling nog niet ontvangen

Francisca Bouwmeester

Veel keuze en prima te bestellen via de site

De persoonlijke benadering op het moment dat je een vraag stelt per mail.

Gewoon zo doorgaan. Prima !