Anne

Dit is de tweede keer dat ik Eiffinger behang bestel en het laat leveren bij een collega in Antwerpen. Ik ben onder de indruk van de service.

Ik had behang én lijm besteld en ontdekte dat ik al gratis lijm kreeg. Ik mailde en kreeg onmiddellijk bericht dat het bedrag voor de lijm teruggestort zou worden. Indrukwekkend! Klantvriendelijk en... Ik had behang én lijm besteld en ontdekte dat ik al gratis lijm kreeg. Ik mailde en kreeg onmiddellijk bericht dat het bedrag voor de lijm teruggestort zou worden. Indrukwekkend! Klantvriendelijk en superbeleefd.

Nee.

M Lucassen

Duidelijke website, erg aantrekkelijk door de lage prijs en de gratis artikelen bij het bestellen. Ik heb nog gebeld met het bedrijf en werd enorm vriendelijk te woord gestaan. Goede... Duidelijke website, erg aantrekkelijk door de lage prijs en de gratis artikelen bij het bestellen. Ik heb nog gebeld met het bedrijf en werd enorm vriendelijk te woord gestaan. Goede klantenservice!
De levering was snel en ik werd er goed van op de hoogte gehouden. Absolute aanrader en wanneer ik weer behang nodig heb, weet ik waar ik moet zijn!

Duidelijkheid, goede klantenservice en voor zover ik kan zien; de goedkoopste. Waar voor je geld!

Zorg voor meer naamsbekendheid. Jullie verdienen het om de absolute nummer 1 te zijn.

ria

Top een heel mooi product

het behang dat ik gekocht heb is super behang

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Dit bedrijf gaf mij de juiste info om daarna met een goed gevoel mijn bestelling te plaatsen.

Info over de bestellende producten en de snelle afhandeling.

Niet.

Marit

Super goed bedrijf we zijn erg blij met ons behang

goed werkende klantvriendelijke site

Prima en op tijd geleverd

A.van der Molen

Niet specifiek

Redelijk tevreden

Veel keus

Beschrijving van het behang kan beter
Ik heb Boras behang besteld.
Kleur behang op foto is zeegroen/licht turquoise. Bij beschrijving kleur staat grijs.
Ik heb de gok genomen....
Beschrijving van het behang kan beter
Ik heb Boras behang besteld.
Ik heb de gok genomen. Gelukkig kwam de kleur op de foto overeen.
Beschrijving had er bijna toe geleid dat ik niet zou kopen omdat retourneren weer zo'n gedoe is

Koen Van Elsen

Behangpapier besteld en dit werd pas 3 weken later geleverd...

gemakkelijk

snelheid levering is cruciaal voor webwinkels me dunkt...
dit was allesbehalve snel...