Velleman didier

Ik heb een bestelling geplaatst 23/12/2014 en heb deze nog niet ontvangen. Er staat wel vermeld dat de levering plaats vind binnen de 3 werkdagen. Ok ik begrijp dat dit met de feestdagen niet te... Ik heb een bestelling geplaatst 23/12/2014 en heb deze nog niet ontvangen. Er staat wel vermeld dat de levering plaats vind binnen de 3 werkdagen. Ok ik begrijp dat dit met de feestdagen niet te realiseren is maar we zijn vandaag 6/1/2015 en ik heb nog niets ontvangen. Het is nochtans dringend want het is voor een zaak die volgende week open gaat. Met vriendelijke groeten .

Als het zou verlopen zoals vermeld dan zou het ok zijn

Licht de klant in over de stand van
Zaken

Karin

Snelle levering!
Overzichtelijke site, veel keus.

Heel goede ervaring.

Snelheid, promotie met behangersgereedschap bij het behang geleverd.

Snelle levering, goede service en goede telefonische bereikbaarheid

Online behang besteld

Mooi assortiment en betaling achteraf

Na bestelling niets meer vernomen . Geen behang, geen mail, geen factuur niets ....

Bertie

Snelle goede service en levering

Twee rollen behang besteld. Kon maten van de muur invullen en dan werd berekend hoeveel rollen nodig waren. Snelle levering (2 dagen). Had daarna een vraag over het aanbrengen via de website gesteld... Twee rollen behang besteld. Kon maten van de muur invullen en dan werd berekend hoeveel rollen nodig waren. Snelle levering (2 dagen). Had daarna een vraag over het aanbrengen via de website gesteld en werd binnen 5 minuten teruggebeld met een duidelijk en vriendelijk antwoord.

Duidelijke bestelprocedure, snelle levering, had een vraag gesteld via de website en werd binnen 5 minuten teruggebeld.

Geen.

Mooi behang , snelle levering!

Super mooi behang!!!