Bestelling ging eenvoudig, maar verzenden duurde langer dan aangegeven op de website.

Het duurde langer dan op de website gemeld was voordat de bestelling werd verzonden. Over de vertraging is geen bericht verzonden.

Mark

Uitstekend!

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Telefonisch contact was behulpzaam en vriendelijk. Behang was snel bezorgd en van goede kwaliteit. Heel blij mee!

Prima!

Scherpe prijs, gratis verzendkosten.

Website vond ik niet heel erg overzichtelijk. Ik zocht naar retrobehang, kon deze niet meteen vinden.
Verder heb ik betaald via overmaken per bank. Een schermafdruk van de betaling zou kunnen gelden als betaalbewijs, zodat de bestelling sneller verzonden lan worden. Nu moet he echt wachten tot het geld op de rekening staat.

Fee Kooij

Snelle order behandeling, zelf tijdens de kerstperiode!

De bestelling is vlot geleverd! Bestellen ging makkelijk.

Veel keuze uit verschillende soorten behang. Voor iedereen zit er wel iets bij!

Ik heb het behang nog niet ontvangen , ik heb een mail ontvangen dat mijn bestelling vertraging heeft opgelopen i.v.m. de feestdagen en de eerste week van januari geleverd zal worden.

Ik kan niet alle vragen beantwoorden omdat ik het behang nog niet ontvangen heb, het eindoordeel is daarom redelijk.

H te Raa

Prima en snelle service.

Jo Goossens

Goede kwaliteit van het materiaal. Goede prijssetting. Vlotte afhandeling

Prijs-kwaliteit

Meer informatie over het tijdstip van levering is wenselijk (track and trace, datum van levering meedelen)

Wendy M

Het is super! Snelle levering.. Ook nog eens gratis behangset bij je bestelling.. Zal er zeker vaker bestellen!!