Astrid

Snelle levering en snelle reactie na contact via email. Groot assortiment niet te duur.

Het zou handig zijn als je tijdens het uitzoeken van behang gelijk proefstaaltjes per behangrol zou kunnen bestellen.

Snelle levering en goede prijs.

mark

Super

prijs kwaliteit verhouding zeer goed

L.commandeur

Goed ervaring

Prima!

snelle levering

Prima, ruime keus, goed assortiment, snelle levering

Uitgebreide website, snelle en goede levering.

vincent Dirven

Ik heb twee keer iets besteld en ik had het twee dagen later al in huis.
Ik had laatst een vraag en mailde toen, ik had binnen het uur antwoord terug.
Ik heb dit allemaal als zeer...
Ik heb twee keer iets besteld en ik had het twee dagen later al in huis.
Ik had laatst een vraag en mailde toen, ik had binnen het uur antwoord terug.
Ik heb dit allemaal als zeer prettig ervaren.

Geen bijzonderheden

Geen bijzonderheden

Wat meer/duidelijkere foto's. Eventueel bij zetten welk (effen) behang bij het (patroon)behang wat je koopt zou passen.

Ruime keuze !
Snelle levering !

Ik zocht behang dat net uit de collectie was gehaald. Uw medewerker zette zich optimaal in om te kijken of er toevallig nog een retour op voorraad zou liggen, en er was er 1. Ze zei: als u m nu... Ik zocht behang dat net uit de collectie was gehaald. Uw medewerker zette zich optimaal in om te kijken of er toevallig nog een retour op voorraad zou liggen, en er was er 1. Ze zei: als u m nu direct bestelt via de website, dan heeft u m morgen, en dat was ook zo. Ik heb wel 20 behangbedrijven in Nederland gebeld omdat ik nog een rol nodig had, maar nergens meer te krijgen. Ik ben superblij met die ene rol. Ik heb het creatief opgelost, met het behang wat ik zo graag wilde. Bedankt!

Ja, uiteraard de inzet van degene die ik aan de telefoon kreeg, die echt moeite voor me deed, en ook nog eens het gewenste resultaat opleverde.

Nee