Evy Poppe

Ik heb reeds 2 keer behangpapier besteld en 2 keer zeer goed bevonden. Een uitstekende service, ook nadat ik de eerste keer een probleem had met een rol, onmiddellijk geld terug. Ik kan... Ik heb reeds 2 keer behangpapier besteld en 2 keer zeer goed bevonden. Een uitstekende service, ook nadat ik de eerste keer een probleem had met een rol, onmiddellijk geld terug. Ik kan behangwebshop aan iedereen aanraden!

Zéér snelle levering
Klantvriendelijk bij problemen
Uitstekende service

M. Geene

Vier rollen behang van Lilleby besteld. Binnen 3 werkdagen keurig geleverd.

Snelle levering, goede informatie over product, goede prijs, handig behang setje.

Status order volgen zonder verplichte aanmelding. Zoekfunctie mag uitgebreider. Prijs, vlies/ papier behang, jongen/meisje leeftijd etc.

Goede service

bij levering was ik niet thuis, men is dan de volgende dag gewoon teruggekomen

foto's toevoegen van een muur die behangen is. Zo krijg je een beter beeld van het behangpapier. Het is moeilijk om via een kleine vierkant te bepalen of een bepaalde print mooi zal zijn

Mooi behang, gratis behangset is echt service!!

Prachtig behang, goed informatie, volgende keer bestellen we weer hier ons behang!

Reactie snelheid, wij hadden een email gestuurd over de verwachte leverdatum omdat het langer duurde dan aangegeven. Hierop geen reactie gekregen, een dag later alleen een verzendbevestiging.

Duidelijk en snel

Zeer goed.

Voorraad. Overzichtelijk.

Levering.

jeffrey van Eijkelenburg

Super mooi lijkt net echt steigerhout!dag erna al binnen gehad top service!

Tuzzolino Francesca

Heb 3 rollen behang besteld

heb 1 rol behang over, en kan het niet terugsturen. Dat is wel jammer...