Super, goede en vooral snelle levering!

Er stond 2weken levertijd maar na 2dagen had ik het al in huis! Super behang, mooie dikte om zonder problemen te behangen!

Roos Fok

Ik kon door de ruime keuze vinden wat ik zocht. Toen iets niet geleverd kon worden lieten ze me wel wachten, maar toen ik belde was het vrijwel meteen opgelost. Ook werd direct het teveel betaalde... Ik kon door de ruime keuze vinden wat ik zocht. Toen iets niet geleverd kon worden lieten ze me wel wachten, maar toen ik belde was het vrijwel meteen opgelost. Ook werd direct het teveel betaalde geld teruggestort. Fijn dat er gratis materialen meegeleverd worden. Kortom, een zeer tevreden klant.

Snel, duidelijk, goede site, ruime keuze.

eerder laten weten wanneer iets niet leverbaar is.

Zeer goede ervaring, volgende keer bestel ik opnieuw bij dit bedrijf

uitgebreid aanbod

Paul

Wisselend, communicatie en afhandeling was goed, maar dat het bestelde product 'op voorraad' was klopte niet en was nadat mijn order geannuleerd was ook nog niet bijgewerkt

Communicatie was snel en correct, financiële afhandeling ook

Voorraadstatus moet wel kloppen natuurlijk

Brink

Een hele goede, volgende keer als ik behang nodig heb koop ik er weer

Dat je de juiste behangerslijm er gelijk kan bij bestellen

Prima. Snelle levering en goede dienstverlening. Ik had een vraag over de bevestiging gemaild en werd zeer snel teruggebeld

In de bestelbevestiging staat een ander nummer dan in het 2e mailtje over de betaling dat er vlak achteraan komt. Dat werkt verwarrend.

Nikki

Mooie kwaliteit snelle levering en fijn dat je kon uitrekenen hoeveel rollen je nodig hebt.

Heel erg goed

Heel erg goed

Haring

Snelle levering, veel keus!
Inc gratis behangsel :-)