Michiels Yvan

Snelle levering .Zeer tevreden van de kwaliteit . Gaan zeker nog samenwerken met jullie website. Grts

Dudu Dikmen

Zeer aangenaam om mee samen te werken, website zeer gebruiksvriendelijk, telefonische contact aangenaam, snelle en correcte service

Snelle levering, prima!

Benjamin Ohman

Slechte klantenservice en vooral slechte informatieverschaffing over te laat leveren! Schandalig dat ik hier zelf achter aan moest. De levering zou binnen drie dagen plaatsvinden, na 4 dagen ben ik... Slechte klantenservice en vooral slechte informatieverschaffing over te laat leveren! Schandalig dat ik hier zelf achter aan moest. De levering zou binnen drie dagen plaatsvinden, na 4 dagen ben ik maar gaan bellen. Geen gehoor of de hele tijd in gesprek. Op dag 5 was ik nog steeds niet gebeld, dus heb ik weer gebeld. Kreeg een telefoniste aan de lijn. Ze hebben mij geen mail gestuurd of een telefoontje richting mij gedaan om mij te informeren dat het pakketje te laat kwam. Geen enkele melding. Ik heb nog gebeld of mijn pakketje op tijd zou komen van de te voren en ze zeiden aan de telefoon dat dit zou gebeuren. Want ik had het op tijd nodig. Maar nee hoor 5 dagen(totaal dus 8 dagen) te laat! En aan de telefoon ook totaal geen erkenning. Echt niet klantvriendelijk. uiteindelijk erkende ze de fout, maar deed er vervolgens weinig mee. Erg jammer! Nu in ieder geval de neiging om nooit meer terug te komen! Onbetrouwbaar.

Jullie verkopen mooie producten

Neem een klant serieus en neem ook jullie fout als die er ligt. Erken het en geef iets te verlichting van de situatie. Zo blijft een klant. Niet doen of het aan de klant ligt. Schandalig!

Snelle levering, goede service en gratis behangset, super. Alleen jammer dat het bestellen via me telefoon niet lukte doordat mijn e-mailadres als ongeldig werd gezien.

Foutmelding e-mailadres verhelpen bij bestellingen via telefoon

Remon Stelte

Zeer goed

Netjes en snel geleverd, duidelijke info

Nee

Behangshop.be

Zeer vlotte levering

mails beantwoorden

Medema J

Eenmalige bestelling en dit is naar wens verlopen

Snelle levering van het bestelde

Correct en duidelijk

Goede ervaring snel en netjes geleverd.!!!!!