Dit was de eerste bestelling ,maar zeker niet de laatste!!!

Heel veel keuze ,uitstekende kwaliteit

NEEN

Prima! Goede informatie over het verloop van het traject.
De posters goed en netjes verpakt.

Klantvriendelijk, duidelijke website en korting op behang!

klantvriendelijk

De automatische berekening van de hoeveelheid rollen die je nodig hebt, klopte niet. Ik hield een rol over. Jammer, want om deze terug te sturen moest ik wel verzendkosten betalen.

Dit was de eerste keer dat ik een bestelling deed online,was eerst een beetje achterdochtig maar heb zeer positieve ervaring opgedaan,voor herhaling vatbaar.

Behang keurig ontvangen in zeer korte tijd,absoluut niets verkeerds over te vermelden,

Karlijn

Een rol behang besteld en vlot gekregen. Verder geen bijzonderheden.

Goede ervaring, snelle levering. Top!

Snelle levering, handig gratis lijm en benodigdheden.

van leeuwen

Heb nog steeds geen behang ontvangen daar er een vertraging was ,dus kan ik ook nog geen beoordeling geven. maar ik vind wel dat ze me een mailtje hadden kunnen sturen ,dat er vertraging was. nu... Heb nog steeds geen behang ontvangen daar er een vertraging was ,dus kan ik ook nog geen beoordeling geven. maar ik vind wel dat ze me een mailtje hadden kunnen sturen ,dat er vertraging was. nu moest ik weer bellen om te vragen waar het behang bleef.

Duidelijke website en goede prijzen. Gratis verzending maakt het makkelijker om te te bestellen. Leuk dat lijm meegeleverd is! Ik bestel graag nog een keer.

Snelle service en goede kwaliteit

Op tijd geleverd