Linda Sproet

Een overzichtelijke website met veel keuze. Tevens een gratis behangsetje bij de bestelling!

Overzichtelijke website
Gratis verzending

Wellicht relevante producten verkopen bij de soorten behang (bijvoorbeeld gordijnen), die matchen met het gekozen behang.

Bij ons in er iets misgelopen met het doorgeven van de bestelling waardoor we 2 maal hebben moeten bellen. De eerste keer dus zonder resultaat, 2e keer werd het probleem wel correct en snel... Bij ons in er iets misgelopen met het doorgeven van de bestelling waardoor we 2 maal hebben moeten bellen. De eerste keer dus zonder resultaat, 2e keer werd het probleem wel correct en snel aangepakt, wat zeker een sterk punt is!

Mevrouw Peters

Goede service en snelle levering. Dat je achteraf kan betalen vind ik een extra service, en erg handig.

Zoals ze nu zijn, niet verranderen incl alle service.

Ok

Snelheid
Prijs

patrick geleyn

Mooi en ruime keuze behangpapier

zeer goede kwaliteit behang
zeer makkelijk te verwerken
schitterend eind resultaat
zeer vlotte levering
uitstekende dienst na verkoop

Missy

Snelle levering en kwaliteit is goed

Kwaliteit

J. Verhaar

Zeer snelle service, goed telefonisch bereikbaar en fijn dat teveel besteld behang teruggestuurd kan worden.

Communicatie en klantvriendelijkheid optimaal.

Karel Rutten

Duidelijke website en een snelle levering. Van het begin vertrouwen.

Zoals reeds gemeld duidelijk en vertrouwen

Monique

Prachtig wereldkaartbehang ontvangen + erg vriendelijke benadering! Bestellen ging wat lastiger vanwege een computerstoring en de levering liet iets langer op zich wachten, waardoor ik bang was dat... Prachtig wereldkaartbehang ontvangen + erg vriendelijke benadering! Bestellen ging wat lastiger vanwege een computerstoring en de levering liet iets langer op zich wachten, waardoor ik bang was dat we het behang niet op tijd zouden hebben. Maar het is gelukkig helemaal goed gekomen.

Erg vriendelijke dame aan de telefoon + heel attent dat we nog even gebeld werden toen de levering op zich liet wachten.

Er bleek een computerstoring te zijn, maar dat was op de site niet duidelijk. Toen heb ik maar even gebeld, wat overigens geen probleem was want ik werd vriendelijk te woord gestaan. Maar andere... Er bleek een computerstoring te zijn, maar dat was op de site niet duidelijk. Toen heb ik maar even gebeld, wat overigens geen probleem was want ik werd vriendelijk te woord gestaan. Maar andere mensen haken wellicht af als ze niet kunnen bestellen en niet begrijpen waarom dat niet kan. Dus misschien een idee om dat te vermelden op de site?

Grote keuzen maar duurt even voor het geleverd wordt, werd snel opgevolgd na het sturen van een mail!